ترافیک سنگین تعطیلات آغاز شد / این مسیرها یکطرفه می‌شوند / مسافران بخوانند


ترافیک سنگین تعطیلات آغاز شد / این مسیرها یکطرفه می‌شوند / مسافران بخوانند

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص محدودیت و ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از روز پنجشنبه (۳ اسفندماه) در محورهای مواصلاتی کندوان،...

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص محدودیت و ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از روز پنجشنبه (۳ اسفندماه) در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز، رشت - قزوین،‌ آستارا - اردبیل و قم گفت: روز پنجشنبه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه علاوه بر انسداد مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه و از ساعت ۲۳ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه است.

این مسیرها یکطرفه می‌شوند

وی افزود: روز یکشنبه (۶ اسفند) از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۲ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد، از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۹ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی در خصوص پرحجم بودن ترافیک افزود: محدودیت تردد برای وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال ممنوعیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد کامل اعمال می‌شود. از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شود. (شمال به جنوب). از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه است.

شیرانی توضیح داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه از اعمال محدودیت یکطرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس خبر داد.

ممنوعیت تردد برای بعضی وسایل نقلیه

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز پنجشنبه از ساعت ۶ الی ۲۴ و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است. در محور قدیم رشت به قزوین و بالعکس تردد کلیه کامیون‌ها و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزپنجشنبه و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه از محور مذکور ممنوع است.

شیرانی اعلام کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزپنجشنبه از ساعت ۸ الی ۲۴ و روز یکشنبه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است. تردد کلیه تریلر و کامیون‌ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه تا ساعت ۱۸ روزیکشنبه از محور قدیم کاشان به قم و بالعکس ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه قم به کاشان است.

وی در پایان افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان به مشهد و بالعکس ممنوع است.


ترافیک سنگین تعطیلات آغاز شد / این مسیرها یکطرفه می‌شوند / مسافران بخوانند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه