تمهیدات روبیکا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی


تمهیدات روبیکا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

روبیکا به‌عنوان بزرگترین و جامع‌ترین شبکه اجتماعی ایرانی، امکانات ویژه‌ای برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است.

روابط عمومی روبیکا اعلام کرد: با آغاز برنامه‌ها و اقدامات پلتفرم‌های داخلی جهت فراهم کردن بستر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، این پلتفرم امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها فراهم کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، روبیکا امکانات متنوعی شامل «معرفی نمایندگان» ، «امکان ارتباط برخط تصویری» ، «بخش اخبار» ، «اختصاص کد دستوری» ، «اتاق گفتگوی صوتی» ، «ارسال پیامک» و «تیک آبی برای کانال» در نظر گرفته که نامزدها به سادگی می‌توانند امور تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را انجام دهند.

نامزدها می‌توانند برای معرفی خود به مردم حوزه انتخابیه، در روبیکا کانال رسمی ایجاد کنند.

سپس افراد می‌توانند با مراجعه به بخش کانال رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به تفکیک حوزه‌های انتخاباتی استان‌های کشور، عضو کانال نامزد مورد نظر شده و با برنامه‌ها و پیام‌های وی آشنا شوند.

همچنین «امکان ارتباط برخط تصویری» از دیگر قابلیت‌هایی است که روبیکا برای نامزدهای انتخابات مجلس تدارک دیده است.

روبیکا بخشی با عنوان «اخبار مجلس» نیز طراحی و تدارک دیده که علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین اخبار مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلع شوند.

طبق اطلاعیه روبیکا، به تمامی نامزدهایی که کانال خود را در این پلتفرم ایجاد کنند تیک آبی تعلق می‌گیرد.

روبیکا برای تمامی حدود ۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس، اعتبار رایگان در نظر گرفته که نامزدها می‌توانند با این اعتبار، کانال خود را در پیام‌رسان پین کرده و به افراد حوزه انتخابیه خود پیامک بزنند. همچنین با کد دستوری (USSD) اختصاص یافته به نامزدها، لینک کانال ایشان در پیام‌رسان روبیکا به مردم حوزه انتخابیه ارسال می‌شود.

اتاق گفتگوی صوتی نیز از دیگر امکانات گسترده و ویژه روبیکاست که در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی