آغاز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1403


به گزارش رکنا، در اولین جمعه اسفند ماه 1402 آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهر کشور به طور همزمان برگزار شد.در این رقابتها بیش از ۴۷۶ هزار نفر در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال...

به گزارش رکنا، در اولین جمعه اسفند ماه 1402 آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهر کشور به طور همزمان برگزار شد.در این رقابتها بیش از ۴۷۶ هزار نفر در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند.

در عین حال همزمان با برگزاری این رقابتها ، آزمون رشته‌های شناور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در بعدازظهر امروز ۴ اسفند برگزار می شود. لارم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است نسبت به کنترل معدل خود اقدام نمایند.

گفتنی است نسبت جنسیتی آمار این رقابتها این بار هم با ۵۳ درصد شرکت کننده زن و ۴۷ درصد مرد تشکیل شده.براساس آمار به دست آمده ۴۳۱ هزار نفر در آزمون صبح و ۴۴ هزار نفر در آزمون بعدازظهر این رقابتها در ۱۳۲ کدرشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند.

براساس این گزارش،داوطلبان در ۱۵۴ شهر و ۳۶۱ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۳۴۰ حوزه فرعی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند.


آغاز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1403

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از لباس جدید تیم لیورپول