شلیک پلیس در سناریوی تعقیب و گریز دزدان حرفه ای / در شهرری رخ داد


شلیک پلیس در سناریوی تعقیب و گریز دزدان حرفه ای / در شهرری رخ داد

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز شنبه افزود: در راستای مقابله با سرقت خودرو و محتویات خودرو در 4 اسفند ماه سال جاری، ماموران کلانتری کهریزک طی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی سطح حوزه...

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز شنبه افزود: در راستای مقابله با سرقت خودرو و محتویات خودرو در 4 اسفند ماه سال جاری، ماموران کلانتری کهریزک طی گشت زنی های هدفمند و پوشش دهی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو را در حال تردد در یکی از خیابان ها مشاهده و به آن مشکوک می شوند که پس از استعلام اعلام می شود خودرو سرقتی می باشد و عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

سرهنگ طرهانی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله خودرو متوقف، هر ۲ سارق دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند که مشخص شد؛ سارقان با یک دستگاه خودرو سرقتی به صحنه های وقوع جرم آمده و پس از باز کردن و تخریب قفل درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل وسیله نقلیه و سرقت از اماکن خصوصی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهمان مقادیری لوازم مسروقه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خودر را آغاز کردند سارقان جز سارقان حرفه ای و دارای سابقه سرقت متعدد می باشد که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به پنج فقره سرقت خودرو، محتویات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف نموده اند.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون جمعیت در جنوب پایتخت واقع شده است.


شلیک پلیس در سناریوی تعقیب و گریز دزدان حرفه ای / در شهرری رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید