من هم مانند سیاهپوستان مورد تبعیض واقع شدم!


من هم مانند سیاهپوستان مورد تبعیض واقع شدم!

اقتصادنیوز: رئیس جمهور پیشین آمریکا مدعی است به دلیل متهم شدن در دستگاه قضایی مورد تبعیض واقع شده و همین امر محبوبیت او را میان سیاه‌پوستان افزایش داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در اظهارات عجیبی مشکلات حقوقی خود را با مشکل تاریخی تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان مقایسه کرد و مدعی شد: «چهار بار [در دادگاه] متهم شدم. بسیاری از مردم می‌گویند به همین دلیل است که سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، زیرا آن‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و در واقع به من نگاه می‌کنند که من هم مورد تبعیض واقع شده‌ام».

خبر مرتبط
پیش بینی ترامپ از آمریکای پسابایدن/ بدترین اتفاقات پیش خواهد آمد!

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری سابق آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی بار دیگر به «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا و کابینه او تاخت و گفت: « اگر بایدن و اراذل او در سال ۲۰۲۴ پیروز شوند، بدترین اتفاقات پیش خواهد آمد.»

به گزارش اسکای نیوز، ترامپ که مهم‌ترین نامزد حزب جمهوری‌خواه تلقی می‌شود، برای جلب نظر رای دهندگان سیاه‌پوست که عمدتاً از حزب دموکرات حمایت می‌کنند، با نبرد دشواری روبرو است.

در همین حال گفته می‌شود به علت عملکرد بایدن، محبوبیت او میان سیاه‌پوستان نیز کاهش یافته و در یک نظرسنجی در ماه دسامبر، فقط ۲۵ درصد از سیاه‌پوستان گفتند که دیدگاه مثبتی نسب به او دارند.

گفتنی است، ترامپ در حال حاضر با ۴ پرونده حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند. او اتهامات علیه خود را قبول ندارد و این آن را «پرونده سازی جعلی» برای دخالت در انتخابات ۲۰۲۴ توصیف کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار مهیب در میدان نامجوی تهران