موشک‌باران «کیسوویم و رعیم» توسط مقاومت فلسطین


موشک‌باران «کیسوویم و رعیم» توسط مقاومت فلسطین

مبارزان مقاومت مواضع رژیم صهیونیستی را در کیسوویم و رعیم موشکباران کردند.

موشک‌باران «کیسوویم و رعیم» توسط مقاومت فلسطین

به گزارش راهبرد معاصر. مقاومت فلسطین حمله‌هایی به مواضع صهیونیست‌ها انجام دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: نیروهای ما مرکز کیسوویم را با راکت هدف قرار دادند.

همچنین گردان‌های قدس از عملیات مشترک با مبارزان قسام در مرکز غزه و کشته و زخمی کردن شماری از نظامیان صهیونیست در جریان کمین قوی خبر داد و اعلام کرد که مبارزان مقاومت از بمب ضد نفر و ضدزره علیه اشغالگران استفاده کردند.

گردان‌های المجاهدین نیز بیان کرد: مبارزان ما مرکز رعیم را موشکباران کردند.

پیش از این نیز گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: مبارزان ما موفق شدند که یک گروه چهار نفره از نظامیان اشغالگر را از فاصله صفر در منطقه عبسان الکبیره در شرق شهر خان یونس در جنوب غزه هدف قرار داده و از پا درآوردند.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از عملیات موفق تک تیراندازانش در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

قسام همچنین از انهدام یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی با موشک یاسین ۱۰۵ در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس خبر داد.

مبارزان قسام همچنین بمب ضد نفر علیه یک گروه ۱۵ نفره از نظامیان صهیونیست در داخل یکی از منازل منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس منفجر کردند و شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی طی قریب به پنج ماه اخیر از آغاز جنگ غزه هیچ دستاوردی در نبرد زمینی در این باریکه نداشته و در اکثر محورها مجبور به عقب نشینی شده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق