سلامت محور و لازمه سازندگی است


سلامت محور و لازمه سازندگی است

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:سلامت محور و لازمه  سازندگی است، چراکه جامعه سالم، پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، خلیل آل امین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با بیان اینکه بنده پزشک بوده و با درد مردم زنجان آشنا هستم، اظهار کرد: با توجه به تجربه و توانی که داشتم احساس می کنم می توانم برای شهر زنجان مفید بوده و از سوی مردم در مجلس مطالبه گری کنم.

وی با بیان اینکه سرانه تخصیصی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه بهداشتی و ورزشی کمتر از میانگین کشوری است، افزود: پیش از کارهایی نیز انجام شده است اما نیاز به تلاش بیشتری در این حوزه است تا سرانه را در تمام زمینه ها در استان افزایش دهیم.
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث سلامت پیشگیری، بهتر از درمان است، بیان کرد: با هزینه کردن در حوزه ورزش می توان از هزینه های بالا درمان پیشگیری کرد، چرا که اگر ۱۰ درصد در حوزه پیشگیری اقداماتی انجام شود ۱۰۰ درصد هزینه های درمان کاهش پیدا می کند.

خلیل آل امین با اشاره به اینکه یکی از مقولات پیشگیری در امر سلامت ورزش است، اظهار کرد: ورزش نیاز به زیرساخت و امکانات اولیه دارد که باید در این حوزه تلاش بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه سلامت بنیان گذار اولیه اقتصاد نیز می تواند باشد، گفت: اگر نیروی انسانی سالم داشته باشیم راندمان کار در جامعه بالا می رود چراکه پیش نیاز راندمان کار سلامت است.

این نامزد انتخابات اظهار داشت: سلامت محور و لازمه سازندگی است، چراکه جامعه سالم، پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد و بنده نیز به هیچ عنوان از سلامت مردم کوتاه نمی آیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی