حمله موشکی مجدد حزب‌الله به پایگاه مرون


حمله موشکی مجدد حزب‌الله به پایگاه مرون

جنبش حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه 27 فوریه اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت در نوار غزه و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک، پایگاه اسرائیلی مرون را مورد حمله موشکی قرار داده است.

حمله موشکی مجدد حزب‌الله به پایگاه مرون

به گزارش راهبرد معاصر، «ده‌ها موشک به منطقه مرون در الجلیل الاعلی شلیک شد»، این اولین گزارش رادیو ارتش اسرائیل از حملات امروز بود.حزب‌الله اعلام کرد که «پایگاه کنترل هوایی مرون در جبل الجرمق را طی یک حمله موشکی بزرگ با استفاده از چند پرتابگر مورد هدف قرار دادیم».


روز گذشته ارتش رژیم اشغالگر حمله وسیعی علیه اراضی بعلبک داشت که موجب واکنش‌های بسیاری شد. نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در واکنش به این حمله صهیونیست‌ها گفته بود که مقاومت در یافتن پاسخ به تداوم تجاوزات دشمن به روستاها و شهرهای لبنان ابتکار عمل خواهد داشت.

نیروهای حزب‌الله در اولین واکنش، ۶۰ موشک به مقر نظامیان اسرائیلی در جولان اشغالی شلیک کرده و تاکید کردند که این حمله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک انجام شده است.


در بخش دیگری از بیانیه حزب‌الله درباره جزئیات و اهداف حمله امروز آمده است که مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و همچنین در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در بقاع، ساعت 8 صبح امروز پایگاه کنترل هوایی مرون را مورد حمله قرار داد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی