12 کاشمری به دنبال زن و مرد بی آبرو بودند !


12 کاشمری به دنبال  زن و مرد بی آبرو بودند !

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن مشهدی افزود: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاه‌برداری ۹۰۰ میلیون ریالی از وی توسط ۲ فرد شیاد، پی گیری موضوع در دستور کار...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن مشهدی افزود: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاه‌برداری ۹۰۰ میلیون ریالی از وی توسط ۲ فرد شیاد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته دریافتند که فرد کلاه بردار ابتدا با چرب‌زبانی با مالباخته ارتباط برقرار کرده و پس از اطلاع از مشکلات وی، ادعا کرده با مسئولان ادارات آشنا بوده و می‌تواند مشکلاتش را برطرف و وام کم‌بهره برای وی فراهم کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: متهم به کلاه‌برداری طی چند مرحله مبالغی را به بهانه‌های مختلف از قربانی اخذ کرده و پس از دریافت ۹۰۰ میلیون ریال، پاسخگوی تلفن خود نبوده و از محل سکونت خود نیز متواری شده است.

وی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، سرنخ‌هایی از متهم و محل اقامت موقت وی در مشهد به دست آمد و با اخذ نیابت قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را به همراه همدستش که یک زن بود دستگیر کردند.

سرهنگ مشهدی افزود: متهمان دستگیرشده در مواجه حضوری با شاکی و مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاه‌برداری از شاکی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال و ۱۱ شهروند دیگر اعتراف کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاه‌برداری از شهروندان با ترفندهایی همچون استخدام در سازمان‌های معتبر دولتی، تهیه وام کم‌بهره، امور خیریه و...، تصریح کرد: متهمان در مجموع از قربانیان خود مبلغ ۲ میلیارد ریال کلاه‌برداری و اخاذی کرده‌اند و تحقیقات در خصوص سایر کلاه‌برداری‌های احتمالی این زن و مرد همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در پایان تصریح کرد: بیان اسرار شخصی و خانوادگی خود برای افراد ناشناس می‌تواند به عنوان دست‌آویزی برای سوء استفاده سودجویان و شیادان قرار گیرد؛ لذا حفظ اسرار شخصی و حفاظت گفتار در حضور افراد ناشناس می‌تواند از بسیار جرائم جلوگیری کند.


12 کاشمری به دنبال  زن و مرد بی آبرو بودند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن