هتل گیل ماز چابکسر


هتل گیل ماز چابکسر، هتلی زیبا در شهر چابکسر است که در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ مترمربع درسال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این هتل به واسطه قرار گرفتن در حد فاصل دو شهر رامسر و کلاچای و درنزدیکی ساحل دریای خزر گردشگران زیادی را به سوی خود جلب نموده است. هتل...

هتل گیل ماز چابکسر، هتلی زیبا در شهر چابکسر است که در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ مترمربع درسال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این هتل به واسطه قرار گرفتن در حد فاصل دو شهر رامسر و کلاچای و درنزدیکی ساحل دریای خزر گردشگران زیادی را به سوی خود جلب نموده است. هتل گیلماز به مراکز گردشگری زیادی دسترسی دارد که با اقامت دراین هتل شما می توانید به راحتی از مراکز دلخواهتان دیدن کنید. علاوه بر آن تمامی اتاق های هتل گلیماز به امکانات رفاهی عالی مجهز می باشند و دارای چشم انداز زیبای ساحل و یا جنگل هستند که اقامت را برای شما دلپذیر تر می کند.

هتل گیل ماز چابکسر

این هتل زیبا با ۵ طبقه بنا دارای موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران می باشد و شما می توانید در اطراف هتل از جاذبه های طبیعی و سر سبز شمال نهایت استفاده را بکنید و از آب و هوای تمیز، سرسبزی و چشم انداز عالی لذت ببرید. توصیه می شود با رزرو از اتاق و سرویس دهی هتل اطلاعات لازم را داشته باشید و با خاطری آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

هتل گیل ماز چابکسر

اتاق و سوئیت

این هتل ۳۶ اتاق دارد که انواع اتاق عبارتند از اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و ویلای دوخوابه شش نفره. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و از جمله مهم‌ ترین امکانات اتاق های این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون. یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، کمدلباس، رخت آویز. حمام اختصاصی در داخل اتاق ها موجود بوده و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

هتل گیل ماز چابکسر

رستوران و کافی شاپ

این هتل دارای رستوران و کافی‌ شاپ است که رستوران هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر انواع غذاهای محلی و ایرانی سرو می‌ کند. در نظر داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

هتل گیل ماز چابکسر

امکانات رفاهی هتل گیل ماز چابکسر

عمومی: پارکینگ/ آسانسور/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشیدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران سنتی/ سالن صبحانه خوری.
خارج از هتل: ساحل اختصاصی/ میز و صندلی.
ورزشی و تفریحی: اسب سواری/ فوتبال دستی/ شتر سواری.
خاص هتل: ویلچر
مدیا و دیجیتال: امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی.
دید(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا/ نمای جنگل.
مکالمه کارکنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: پارک بازی کودکان.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ فکس/ اتاق VIP/ خدمات تهیه بلیط/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ خدمات CIP(تشریفات ویژه)/ امکان ورود پیش از ساعت دو بعد از ظهر/ روم سرویس بیست و چهار ساعته/ خدمات راهنمای تور/ پرینتر/ هماهنگ کننده تور.

هتل گیل ماز چابکسر

نحوه دسترسی

آدرس:چابکسر-حد فاصل چابکسر و کلاچای – -۱۰ کیلومتری چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟