فاجعه در غزه/مرگ غم‌انگیز 2 نوزاد شیرخوار


فاجعه در غزه/مرگ غم‌انگیز 2 نوزاد شیرخوار

اقتصادنیوز: 2 نوزاد شیرخواره در بیمارستان کمال عدوان نوار غزه به دلیل سوءتغذیه به کام مرگ رفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد دو نوزاد شیرخواره دیگر در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه به شهادت رسیدند.

این در حالی است که هلال احمر فلسطین امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد بیش از ۱۰ هزار کودک در نوار غزه از آثار و پیامدهای گرسنگی رنج می‌برند.

هلال احمر فلسطین همچنین درباره تداوم شرایط جنگی علیه غزه و محاصره همه جانبه این باریکه هشدار داده و تاکید کرده است که این رخدادها به بدتر شدن وضعیت بحرانی کودکان غزه منجر می‌شود.

خبر مرتبط
تاکید مصر بر آتش‌بس فوری در غزه

وزیر خارجه مصر بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد.

این در حالی است که آژانس کودکان سازمان ملل متحد روز گذشته با صدور بیانیه‌ای درباره وضعیت فوق بحرانی غزه به ویژه در موضوع فقدان شدید مواد غذایی برای کودکان فلسطینی، هشدار داد.

یونیسف در بیانیه‌ای تاکید کرد که بعد از گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ در غزه، یک میلیون کودک فلسطینی در غزه فاقد امنیت غذایی هستند و با بحران بهداشتی مواجه هستند.

این سازمان تاکید کرد که بیش از ۹۵ درصد خانواده‌های فلسطینی در غزه وعده‌های غذایی بزرگسالان را کاهش دادند تا کودکان بتوانند به مقدار غذای بیشتری دست پیدا کنند.

یونیسف تصریح کرد که لازم است کمک‌های بشردوستانه به شیوه‌ای امن و بدون قید و شرط به دست فلسطینیان خسارت دیده در هر نقطه از نوار غزه برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه