امباپه به امیر قطر چه گفت؟


امباپه به امیر قطر چه گفت؟

طبق ادعای افرادی که در ملاقات کیلیان امباپه و امیر قطر در کاخ الیزه بودند، او تایید کرده که هنوز با رئال قراردادی رسمی امضا نکرده است.

ضیافت شام امیر قطر و رئیس جمهور فرانسه در الیزه، این سه شنبه با حضور کیلیان امباپه برگزار شد در حالی که توجهات به آینده ستاره فرانسوی معطوف شده بود. در این ملاقات امیر قطر با امباپه گفت و گو و برای او آرزوی موفقیت کرد که این به تایید جدایی امباپه از پاریس در پایان فصل تعبیر شده است.

طبق گزارش RMC Sport، افراد حاضر در شام الیزه تایید کردند که این مهاجم وقتی در مورد آینده اش سوال شد، تصدیق کرد که هنوز قراردادی با رئال مادرید بسته نشده است. مقصد بعدی او یکی از موضوعات داغ شام بود، اما امباپه هیچ سرنخی از قدم بعدی دوران حرفه ای خود ارائه نکرد، اگرچه همه چیز نشان می دهد که او پس از پایان فصل، بازیکن رئال خواهد شد.نه امیر قطر و نه امانوئل ماکرون اصرار نداشتند نظر او را تغییر دهند.

امباپه به امیر قطر چه گفت؟

این تصمیم الزام آور و غیرقابل برگشت است و بازگشتی وجود ندارد. در واقع او در پایان فصل PSG را ترک خواهد کرد. برخلاف آنچه در سال 2022 اتفاق افتاد، زمانی که رئیس جمهور در مذاکرات برای تمدید او دخالت کرد و کیلیان را متقاعد کرد که در تیم پایتخت فرانسه ادامه دهد اما اکنون شرایط بسیار متفاوت است، زیرا ستاره فرانسوی قبلاً به باشگاه خود اطلاع داده است که نمی خواهد تمدید کند و راه بازگشتی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا