عالیشاه بعد پیدا شدن طلسم در رختکن پرسپولیس ساکت نماند!


عالیشاه بعد پیدا شدن طلسم در رختکن پرسپولیس ساکت نماند!

امید عالیشاه در پایان بازی با ذوب‌آهن به پیدا شدن دست‌نوشته‌های جنجالی در رختکن پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش وقت صبح، امید عالیشاه بعد از پایان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به ماجرای جنجالی ابتدای بازی در رختکن سرخ‌ها واکنش نشان داد و گفت: واقعا هر دم از این باغ بری می‌رسد. متاسفانه شاهد یکسری مسایل بودیم که من فکر می‌کنم یک فرهنگ اشتباه و مشکل بزرگی هست که مثل یک آفت در فوتبال ما ریشه زده.

کاپیتان پرسپولیس افزود: من نمیدانم ما کی از استعدادهای فوتبالمان انقدر ناامید شدیم چرا اصلا از ورزشکارانمان نامید شدیم و به توانایی‌های آنها چرا اعتقاد نداریم.

عالیشاه ادامه داد: یکهو می‌بینی جای رختکن میزبان و مهمان عوض می‌شود و متاسفانه سردر ورود رختکن چند تا برگه خرافت و ورد و اینجور چیزها پیدا می‌کنیم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: واقعا در شان ورزشکاران و کشورمان نیست امیدوارم دیگر شاهد اینجور مسایل نباشیم چون واقعا زشت و زننده است. امروز خیلی متاسف شدم امیدوارم دیگر اینطور مسایل در ورزش کشور نبینیم و بیشتر اعتقاد داشته باشیم به ورزشکارانمان و پشتوانه قوی برای آنها باشیم و مشکلاتشان را حل کنیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل دیگری وجود دارد و اینکه چندین بار به باشگاه پیغام دادیم ولی هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات دیده نشد. به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه دارم درباره مطالبات و معوقات بازیکنان صحبت کنم. از فصل گذشته حدود ۲۰ درصد، از فصل قبل‌تر ۱۵ درصد و ۳۵ درصد از آپشن‌ها طلب داریم. دلار دو سال پیش ۳۸ هزار تومان بود، ما هنوز دنبال همان پول هستیم. فصل پیش دلار ۴۰ هزار تومان بود ولی الان ۶۰ هزار تومان شده است. درباره این مسائل درون خانوادگی صحبت کرده‌ام ولی این حرف‌ها را برای هواداران زدم تا در جریان باشند. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل حل شود.

عالیشاه با اشاره به برتری پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم با توجه به حساسیت جدول، سه امتیاز را گرفتیم اما متأسفانه از روی شکم سیری بازی کردیم. در برخی از فرصت‌ها می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و باید زودتر ریشه‌یابی شود که چرا این اتفاق می‌افتد.

وی زمانی که با این سؤال روبه‌رو شد که ۱۰ سال پیش هم صحبت از استفاده از آب‌های آلوده در اصفهان شد اما بعدها مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت خودشان این موضوع را مطرح کردند و به نظر می‌رسد این بار نیز پرسپولیس دنبال بازی رسانه‌ای دیگری است، گفت: چیزی که اتفاق افتاده را نباید کتمان کنیم. تیم رسانه‌ای باشگاه اشتباه کرد و باید همان ابتدا فیلم می‌گرفت. نمی‌خواهم به گذشته فلاش بک بزنم ولی تیم رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اشتباه کرد و باید فیلم می‌گرفت. چطور می‌شود این همه سال که به اصفهان آمدیم رختکن میهمان مشخص بود و به یکباره عوض شد؟ تدارکات ذوب‌آهن کنار رختکن اتاق دارد و رفت‌وآمد داشتند. فیلم این نوشته‌ها را به شما نشان می‌دهم و آن را می‌بینید. شاید تغییر رختکن برای من سوء استفاده باشد ولی این چیزها (اشاره به دست نوشته‌ها) کار زشتی است. یکسری افراد بیمار هستند، وگرنه ذوب‌آهن باشگاه ریشه‌داری است و امکانات خوبی دارد و حیف است این مسائل را ببینیم. آنها حتی ۱۰ نفره هم به ما فشار می‌آوردند. بروید مشکلات را حل کنید و بازیکن بگیرید.

هافبک پرسپولیس در واکنش به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اظهاراتش به باشگاه ذوب‌آهن بازمی‌گردد یا نه، گفت: خیر، ولی آیا کسی بدون هماهنگی می‌تواند دعا در رختکن بگذارد؟ پرسپولیس هیچ وقت دنبال این حرف‌ها نیست. اگر پرسپولیس دنبال این حرف‌ها بود که این همه قهرمانی بدست نمی‌آورد. (در این لحظه بگومگویی بین خبرنگار اصفهانی و کاپیتان پرسپولیس بوجود آمد و خبرنگار مذکور اعتقاد داشت این مسئله هم مثل ماجرای آب‌های آلوده از طرف باشگاه پرسپولیس است).

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۷۳۰۱
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!