عقب‌نشینی تیپ چتربازان ارتش اسرائیل از نوار غزه


عقب‌نشینی تیپ چتربازان ارتش اسرائیل از نوار غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که تیپ چتربازان از نوار غزه عقب‌نشینی می‌کند.

عقب‌نشینی تیپ چتربازان ارتش اسرائیل از نوار غزه

به گزارش راهبرد معاصر؛ «تیپ چتربازان ارتش از خان‌یونس در جنوب نوار غزه خارج و تیپ دیگری جایگزین آن خواهد شد» . این خبر کوتاه را رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۴۶مین روز جنگ غزه بدون اشاره به جزئیات بیشتری اعلام کرد.
تیپ‌های گولانی، چتربازان و گیواتی از مهمترین تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه هستند که دارای تجهیزات مدرن و گسترده و نیروهای مجرب هستند.
سخنگوی ارتش اسرائیل دانیل هاگاری در هشتاد و چهارمین روز جنگ غزه، از ورود
تیپ چتربازان ارتش به خان یونس خبر داد و اعلام کرد که به این ترتیب شمار تعداد تیپ‌های نظامی مستقر در این بخش از نوار غزه به هفت تیپ رسیده است و هدف اصلی در خان‌یونس گسترش عملیات نظامی است.
اما چندی بعد در پی شکست‌ها و ناکامی‌های مکرر نیروهای ارتش اشغالگر در مقابل نیروهای مقاومت، تیپ‌ گولانی و چندین گردان از چتربازان از نوار غزه با ادعای تغییر تاکتیک نظامی عقب‌نشینی کردند.
امروز با اعلام عقب‌نشینی تیپ چتربازان از خان‌یونس، تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) از وجود تنش در تیپ گیواتی و تمرد برخی از نظامیان این تیپ از ادامه جنگ در غزه خبر و گزارش داد که « ۹ نظامی از این تیپ به دلیل تمرد از ارتش اخراج شدند و از نوارغزه بیرون آمدند».

خانواده‌های این ۹ نظامی پس از اعلام این خبر گفتند که آن‌ها دیگر از جنگ در غزه خسته شده‌اند و درخواست دیدار با مسؤولان بخش مراقبت‌های روحی و روانی را دارند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)