برگزاری پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در تهران


برگزاری پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» با شعار «چهارشنبه سوری در کنار خانواده» در سراسر کشور اجرا می‌شود.

برگزاری پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» با شعار «چهارشنبه‌سوری در کنار خانواده» اظهار کرد: هرساله از مدتی قبل از چهارشنبه‌سوری، حوادثی اتفاق می‌افتد و باعث نگرانی مردم می‌شود؛ خصوصاً افرادی که فرزند دارند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور برگزاری یک جشن ایمن و کم حادثه از سال ۹۵ پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» را آغاز کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که امسال هفتمین سالگرد این پویش است، ادامه داد: در این راستا جلسه‌ای با حضور روابط‌عمومی‌های سازمان‌های آتش‌نشانی کشور برگزار شد و پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در همه کشور برگزار خواهد شد و آتش‌نشانان در مدارس و اماکن تجمعی در این خصوص آموزش خواهند داد.

ملکی خاطرنشان کرد: هدف پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»، ممانعت از برگزاری چهارشنبه‌سوری نیست، بلکه چهارشنبه‌سوری کم حادثه و کم خطر است. امیداورم مردم هم با همراهی و همکاری کمک کنند تا یک شب کم حادثه و کم خطر در آستانه سال جدید داشته باشیم. به همکاری و همراهی شهروندان نیاز داریم./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق