بیت کوین ارزش بازار روبل روسیه را پشت سر گذاشت


بیت کوین ارزش بازار روبل روسیه را پشت سر گذاشت

آغاز دوران جدید برای بیت کوین پس از عبور ارزش بازار آن از روبل روسیه.

به گزارش تجارت‌نیوز، همزمان با روند صعودی بازار رمز ارز، بیت کوین از روبل روسیه پیشی گرفته و به عنوان پانزدهمین ارز ارزشمند جهان جایگاه خود را محکم کرد.

عبور بیت کوین از روبل روسیه پس از صعود بیت کوین فراتر از مرز 60 هزار دلار به دست آمد و ارزش بازار آن را به بیش از 1.210 تریلیون دلار رساند. صعود چشمگیر این ارز دیجیتال، نفوذ و پذیرش روزافزون آن در چشم‌انداز مالی جهانی را نشان می‌دهد.

مقایسه بیت کوین و روبل

میزان عرضه بیت کوین در روز پنجشنبه 19.64105 میلیون بود، که ارزش بازار بیت کوین را به کمی بیش از 1.210 تریلیون دلار رساند. در مقابل، ارزش کل روبل‌های در گردش روسیه معادل 17.545366 میلیون واحد بیت کوین، یا تقریباً 1.075 تریلیون دلار است. این مقایسه، رشد قدرتمند بیت کوین و جایگاه فزاینده آن در سلسله مراتب ارزی جهانی را مورد تأکید قرار می‌دهد.

افزایش قابل توجه در حجم معاملات ETF بیت کوین

قیمت بیت کوین آخرین بار در حال تثبیت در محدوده 61 هزار دلاری بود، پس از اینکه در این هفته نزدیک به 20 درصد رشد کرد و تقاضا برای ETFهای اسپات بیت کوین افزایش یافت. حجم معاملات ETF اسپات بیت کوین به بیش از 7.5 میلیارد دلار در روز چهارشنبه رسید.

پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه در مورد ارزش بازار بیت کوین

با توجه به عوامل اقتصاد کلان مثبت، از جمله انتظارات بر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا اواسط سال 2024، تعجبی ندارد که پیش‌بینی‌های قیمت بیت کوین در حال حاضر بسیار خوش‌بینانه باشند.

ارزش بازار بیت کوین به زودی وارد 10 ارز برتر می‌شود

اگر ارزش بازار بیت کوین بتواند در این سال یا سال آینده 100 هزار دلار را پشت سر بگذارد، نزدیک به ورود به 10 ارز ارزشمند برتر خواهد شد. واحد پول برزیل در حال حاضر جایگاه دهم را با حدود 2.175 تریلیون دلار عرضه در گردش دارد. برای اینکه بیت کوین از این واحد پیشی گرفته و به ارزش بازار 2.2 تریلیون دلار برسد، باید قیمت این ارز دیجیتال به حدود 110 هزار دلار صعود کند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...