راهپیمایی حامیان فلسطین در لس‌آنجلس


راهپیمایی حامیان فلسطین در لس‌آنجلس

هزاران معترض در مرکز شهر لس‌آنجلس آمریکا راهپیمایی کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

راهپیمایی حامیان فلسطین در لس‌آنجلس

به گزارش راهبرد معاصر، معترضان حامی فلسطین در جریان یک راهپیمایی اعتراضی در شهر لس‌آنجلس آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش نیویورک تایمز، معترضان با در دست داشتن پرچم‌ها و بنرهای مربوط به فلسطین، مقابل ساختمان شهرداری تجمع کرده و شعارهایی با مضمون «نسل‌کشی را متوقف کنید»، «2 میلیون گروگان در غزه را آزاد کنید» و «همین حالا آتش‌بس» سر دادند. جمعیت معترضانی که در این راهپیمایی مسالمت‌آمیز شرکت کرده بودند، چیزی حدود ده‌ هزار نفر تخمین زده شد، اگرچه اداره پلیس لس‌آنجلس آماری در این زمینه ارائه نداد.

جدا از این تظاهرات، تجمعات اعتراضی دیگری در شهرهای بزرگ دیگر آمریکا مانند سانفرانسیسکو، سیاتل، نیویورک و واشنگتن نیز در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد. این اعتراضات در حالی انجام می‌شود که طبق برآوردهای سازمان بهداشت جهانی، شمار جان‌باختگان فلسطینی در غزه از 30 هزار نفر هم گذشته است. ضمن اینکه تاکنون اکثر قربانیان حملات رژیم صهیونیستی زنان و کودکان هستند.

با این حال، یک مقام آمریکایی ادعا کرده است که رژیم صهیونیستی کم و بیش پیشنهاد برقراری آتش‌بس موقت شش هفته‌ای پیش از آغاز ماه مبارک رمضان را پذیرفته است و قصد دارد، اسرای فلسطینی که شامل مجروحان، بیماران، سالمندان و زنان می‌شوند را نیز آزاد کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا