آغاز بزرگترین عملیات ضدتروریستی حشد الشعبی


آغاز بزرگترین عملیات ضدتروریستی حشد الشعبی

حشد شعبی از آغاز دومین مرحله عملیات «وعده حق» در استان الانبار به عنوان بزرگترین عملیات ضدتروریستی در صحرای غربی عراق با هدف پاکسازی عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش خبر داد.

آغاز بزرگترین عملیات ضدتروریستی حشد الشعبی

به گزارش راهبرد معاصر، نیروهای حشد شعبی عراق دومین مرحله عملیات «وعده حق» را برای تعقیب هسته‌های تروریستی داعش و انهدام توانمندی‌های آنها در استان الانبار با همکاری ارتش و سرویس‌های امنیتی و با حمایت نیروی هوایی ارتش انجام دادند.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الانبار نیروهای حشد شعبی در خصوص آغاز مرحله دوم عملیات «وعده حق» گفت که این عملیات با نظارت و برنامه‌ریزی اتاق فرماندهی عملیات مشترک و بر اساس گزارش‌های دقیق اطلاعاتی و با مشارکت فرماندهی عملیات انبار، فرماندهی عملیات جزیره و فرماندهی حشد شعبی در استان الانبار و واحدهای وابسته به آن آغاز شد.

مصلح ضمن اشاره به این موضوع که دومین مرحله عملیات وعده حق بزرگترین عملیات ضدرترویستی در صحرای غربی عراق است، توضیح داد که تیپ‌های ۱۹، ۱۸، ۱۷-۱۳، ۵۴، ۵۵، ۵۷ حشد شعبی به همراه ارتش و سرویس ضد تروریسم در این عملیات مشارکت دارند.

این فرمانده ارشد حشد شعبی با بیان اینکه هدف از عملیات مشترک «وعده حق» بازرسی و پاکسازی مناطق در معرض تهدید امنیتی و انهدام لانه‌های تروریست‌ها در آنجا است، تأکید کرد که هماهنگی بین یگان‌های شرکت کننده در این عملیات برای پایان دادن به حضور تروریست‌های داعش در الانبار در سطح بالایی قرار دارد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا