قدرت نمایی شوم در رامسر ! / قاتل فراری در تهران بازداشت شد !


قدرت نمایی شوم در رامسر ! / قاتل فراری در تهران بازداشت شد !

به رکنا، 3 اسفند امسال خبر تیراندازی مرگباری در شمال کشور به تیم جنایی اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل جنایت آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده...

به رکنا، 3 اسفند امسال خبر تیراندازی مرگباری در شمال کشور به تیم جنایی اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل جنایت آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده بود.

در تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس رامسر دریافتند صاحب خانه ای که جنایت مقابل آن رخ داده، خودش عامل قتل بوده و بعد از حادثه نیز فرار کرده است. بررسی ها برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه مشخص شد مرد جوان به تهران فرار کرده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، موضوع به کارآگاهان جنایی پایتخت اعلام شد و آنها موفق شدند متهم را در محدوده مرکزی تهران شناسایی و دستگیر کنند. متهم در تحقیقات گفت: با مقتول و دوستانش کری خوانی داشتیم و همین مسأله باعث اختلاف بین ما شده بود. روز حادثه آنها به مقابل خانه‌ام آمدند و شروع به داد و فریاد کردند. هر چه سعی کردم آنها را ساکت کنم و از آنجا بروند بی فایده بود.

درنهایت اسلحه شکاری‌ام را برداشتم و آنها را تهدید کردم و حتی دو تیر هوایی هم شلیک کردم. می خواستم بترسند اما شلیک هوایی هم باعث نشد آنها به دعوا پایان دهند و مجبور شدم به سمتشان شلیک کنم. ناگهان گلوله به یکی از آنها اصابت کرد و روی زمین افتاد من هم از ترس فرارکردم. با اعتراف مرد جوان باتوجه به اینکه جنایت در شهر دیگری رخ داده بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای شهرستان مور نظر فرستاده شد.


قدرت نمایی شوم در رامسر ! / قاتل فراری در تهران بازداشت شد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟