جزئیات جدید از سیل سیستان و بلوچستان


جزئیات جدید از سیل سیستان و بلوچستان

پس از بارش‌ باران و به راه افتادن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان، این مناطق در حالت بحرانی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، مجید محبی مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیلاب در این استان خسارت ۲۲ هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌های این استان وارد کرده است.

محبی اظهارکرد: عمده خسارت‌های وارده این مدت به زیر ساخت‌های نظیر راه، کشاورزی و منازل مسکونی مربوط می‌شود که تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۹۴۷ روستای سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که برای رفع مشکلات شهروندان این مناطق جلسات مدیریت بحران با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار و سایر مسوولان استانی برگزار شد.

انسداد راه دسترسی حدود ۱۷۸ روستا درجنوب سیستان وبلوچستان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان: راه دسترسی حدود ۱۷۸ روستا مسدود شده است که در بخشی از آنها همچنان جریان آب برقرار است و امکان بازگشایی تا فروکش کردن آب وجود ندارد.

اکبری گفت: در سایر نقاط که آب فروکش کرده و با ایجاد خاک‌ ریزی امکان تردد، فراهم شده است و برنامه‌ریزی شده تا ۱۰ روز تمام مقاطعی که دچار آب بردگی شده، ترمیم و تردد برقرار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو