قتل مسلحانه مادرزن جوان به دست داماد خانواده + جزییات


قتل مسلحانه مادرزن جوان به دست داماد خانواده + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد غلامی جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در حاشیه شهرستان بجنورد، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد غلامی جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در حاشیه شهرستان بجنورد، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد که یک خانم بر اثر ضربات متعدد سلاح سرد به قتل رسیده است، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان، قاتل بلافاصله دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، گفت: قاتل که داماد خانواده بود، بعد از هماهنگی قضائی با قرار مجرمیت روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه علت وقوع این قتل اختلافات خانوادگی بود، از شهروندان خواست تا ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اعلام کنند.


قتل مسلحانه مادرزن جوان به دست داماد خانواده + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها