دست داماد به خون مادرزن آلوده شد/کشف بیش از 56 هزار ترقه در بجنورد 


دست داماد به خون مادرزن آلوده شد/کشف بیش از 56 هزار ترقه در بجنورد 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از بازداشت قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در حاشیه شهرستان بجنورد، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد که یک خانم بر اثر ضربات متعدد سلاح سرد به قتل رسیده است، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان، قاتل بلافاصله دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، گفت: قاتل که داماد خانواده بود، بعد از هماهنگی قضائی با قرار مجرمیت روانه زندان شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه علت وقوع این قتل اختلافات خانوادگی بود، از شهروندان خواست تا ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۵۶ هزار عدد ترقه در بجنورد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف ۵۶ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا قربانی اظهار کرد: در پی اطلاع از نگهداری و فروش تعداد قابل توجهی مواد محترقه توسط فردی در یک منزل مسکونی در بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه، با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان محل مورد نظر شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از این مکان تعداد ۵۶ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام انتظامی با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا با توجه به خطرات جبران ناپذیر مواد محترقه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه