بیت کوین از مرز 65000 دلار گذشت


بیت کوین از مرز 65000 دلار گذشت

بیت کوین روز دوشنبه به بالاترین رقم خود در دو سال اخیر رسید و از مرز ۶۵۰۰۰ دلار عبور کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بیت کوین روز دوشنبه به بالاترین رقم خود در دو سال اخیر رسید و از 65000 دلار عبور کرد.

قیمت بیت کوین در ساعات ابتدایی معاملات اروپا به بالاترین رقم خود یعنی 65537 دلار رسید و پیش از آن در معاملات آسیا نیز رکورد دو سال اخیر را شکسته بود. آخرین بار با 4 درصد افزایش به 65045 دلار رسید.

این در حالی است که بزرگترین رمز ارز جهان از نظر ارزش بازار در نوامبر 2021 به رکورد 68999.99 دلار رسیده بود.

بر اساس این گزارش، بیت کوین امسال 50 درصد رشد داشته که بیشتر این افزایش در چند هفته گذشته رخ داده و طی این مدت، جریان ورودی به صندوق‌های بیت کوین فهرست شده در بورس ایالات متحده افزایش یافته است.

صندوق های قابل معامله در مبادلات نقدی بیت کوین در اوایل سال جاری میلادی در ایالات متحده تایید شدند. راه‌اندازی آن‌ها راه را برای سرمایه‌گذاران بزرگ جدید باز کرد و دوباره شور و شوق و حرکتی را به وجود آورد که یادآور دوره‌های بی‌سابقه برای این رمزدر سال 2021 بود.

مارکوس تیلن، رئیس بخش تحقیقات در مؤسسه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال "10ایکس ریسرچ" در سنگاپور در این باره گفت: این جریان‌ها خشک نمی‌شوند چرا که سرمایه‌گذاران مطمئن‌تر هستند که به نظر می‌رسد قیمت بالاتر خواهد رفت.

طبق داده‌های LSEG، جریان خالص نقدی به سمت 10 صندوق بزرگ بیت‌کوین در ایالات متحده در هفته منتهی به 1 مارس به 2.17 میلیارد دلار رسید که بیش از نیمی از آن به صندوقiShares Bitcoin Trust متعلق به شرکت "بلک‌راک" روانه شده است.

منبع : تسنیم
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان