ابراز خوشحالی سعید مهری از جدایی‌اش از استقلال


ابراز خوشحالی سعید مهری از جدایی‌اش از استقلال

سعید مهری می‌گوید که برای قهرمانی با آپوئل به لیگ قبرس آمده و رونالدو را بت خودش معرفی کرده و از علایق‌اش به ورزش اسنوکر صحبت کرده است.

آپوئل شب گذشته و در دور دوم از مرحله قهرمانی لیگ برتر قبرس به مصاف پافوس رفت و موفق شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. با این سه امتیاز، شاگردان ساپینتو موقتا و با یک بازی بیشتر، هفت امتیاز از تیم رده دوم یعنی آریس لیماسول پیش افتاده‌اند و این تیم امروز بازی خود را برگزار می‌کند و باید دید چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

سعید مهری که در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شد و به آپوئل پیوست، شب گذشته ۳۳ دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او امیدوار است که بتواند با تیم جدیدش عنوان قهرمانی لیگ قبرس را به دست بیاورد.

بازیکن سابق استقلال در مصاحبه‌ای با بخش رسانه‌ای باشگاه آپوئل درخصوص وضعیت خود در این باشگاه صحبت کرد و گفت: احساس خیلی خوبی دارم. من تصمیمم را گرفتم، اما مهم‌ترین چیز این است که وقتی به اینجا یعنی به قبرس آمدم، چه چیزی پیدا کردم. من متوجه شدم که تیم بسیار خوبی داریم. تیمی که ذهنیت برنده و اهداف بالایی دارد. بنابراین فراتر از اینکه هنگام تصمیم گیری چه چشم‌اندازی به آینده داشتم، احساس می‌کنم در واقعیت تصمیم درستی گرفتم زیرا همه چیز در عمل ثابت شده است.

ابراز خوشحالی سعید مهری از جدایی‌اش از استقلال

او در خصوص اولین واکنش در مورد علاقه آپوئل به خودش گفت: حقیقت این است که احساس هیجان داشتم و من این پیشنهاد را با خانواده‌ام در میان گذاشتم. ما در مورد آن صحبت کردیم و آنها بلافاصله از تصمیم من برای آمدن به قبرس برای حضور در آپوئل حمایت کردند.

او در خصوص فضای جدید و سازگاری با محیطی که در آن قرار گرفته است هم گفت: می‌توانم بگویم که خیلی راحت‌تر از چیزی بوده که انتظار داشتم. همه کادرفنی تیم، هم تیمی‌هایم، استقبال بسیار خوبی از من کردند. من با نگرش‌های عالی روبرو شدم و خیلی سریع به عنوان بخشی از کل تیم پذیرفته شدم. من واقعاً در سازگاری با اینجا، هیچ مشکلی مواجه نشدم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلسم 30 ساله در پرسپولیس