این بازیکن پرسپولیسی دل نیمی از ایران را برد


این بازیکن پرسپولیسی دل نیمی از ایران را برد

بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در بازی دیشب این تیم نمایش‌ خارق‌العاده‌ای داشت.

پرسپولیس شب گذشته موفق شد تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳ بر صفر شکست بدهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

گل‌های پرسپولیس را در این بازی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و عیسی آل کثیر زدند. پاس گل دوم را هم ترابی به دانیال داد اما به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از درخشش فوق‌العاده یکی دیگر از بازیکنان‌شان به شدت خوشحال هستند.

این بازیکن کسی نیست جز ستاره تازه وارد ازبکستانی. اوستون اورونوف بعد از این که هفته گذشته مقابل ذوب آهن برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس به عنوان بازیکن جانشین بازی کرد.

اورونوف در بازی دیروز ۴ پاس کلیدی داد و ۱۲ دریبل موفق انجام داد! این تعداد پاس کلیدی ارزش زیادی دارد اما نکته مهم این است که او معمولا دور و بر محوطه جریمه حریف می‌پلکد و ۱۲ دریبلش را در همین منطقه انجام داده است!

حضور اورونوف را در پرسپولیس باید یک خوشبختی بزرگ برای اوسمار ویرا دانست. پرسپولیس در نیم‌فصل اول دقیقا کمبود یک بازیکن مثل اورونوف را حس می‌کرد و در ایجاد موقعیت گل ضعیف بود.

این بازیکن پرسپولیسی دل نیمی از ایران را برد

واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش این بازیکن ازبک را در ادامه می‌بینید:

* کاربر ژورناللیست با درخشش اورونوف برای استقلالی‌ها کری خوانی کرد: هماهنگی‌ها ترابی و اورونوف انقدر دلنواز بود که آدم دوست نداشت بازی تموم شه؛ آقای حردانی راستی سلام عرض شد…میخوام با یه بازیکن ازبکستانی آشنات کنم….

* پرسپولیسی دیوانه هم از هماهنگی بین ترابی و اورونوف ذوق زده شده است: ولی یه لحظه به اورونوف که جا افتاده تو ترکیب و با ترابی مچ شده فکر کنید خدا برسه به داد تیم های دیگه برگشتن یاسین سلمانی که بماند .

* آدامس فروش برنابئو هم خواستار تمدید با این بازیکن ازبک شد: من جای درویش بودم دو سال دیگه تمدید میکردم با اورونوف، از این بچه میشه پول خوبی برای ترانسفر گرفت... البته اگه آینده نگری‌ای باشه

* کاربر مهدی هم نوشت: نمیدونم الان میفهمید یا نه ولی قطعاً اورونوف از بزرگترین خارجی‌هایی است که به لیگ ایران اومده.

الکی نبود تو ۲۰ سالگی تو روسیه بازی کرده. یک وینگر با کلاس جهانی

* کاربر شهیاد هم در مورد سبک بازی اورونوف نوشت: اورونوف با این کیفیت بازی چرا اومده لیگ ایران بازی میکنه؟ راحت میتونست در تیمی مثل دورتموند یا اتلتیکو فیکس باشه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید