در تیم سابقم قهرمانی راحت‌تر بود


در تیم سابقم قهرمانی راحت‌تر بود

پپ گواردیولا از دشواری تکرار قهرمانی چمپیونزلیگ حرف زد و گفت در بارسلونا که بود، همه چیز ساده تر پیش می‌رفت.

منچسترسیتی که در بازی رفت توانست 3-1 کپنهاگن را شکست دهد، فردا در اتحاد باید کار صعود را تمام کند و حتی با شکست 1-0 نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود. واضح است که سیتی روی کاغذ شانس اول پیروزی است و بسیاری از حالا سیتی را در یک چهارم نهایی می‌بینند.

پپ گواردیولا در مورد ترکیب سیتی در مقابل کپنهاگن گفت: «انتخاب نهایی بستگی به این دارد که بازیکنانم نسبت به بازی گذشته چگونه ریکاوری کرده‌اند و چه احساسی دارند. بعد از تمرین صبح فردا ترکیب نهایی را انتخاب می‌کنم.»

وضعیت جک گریلیش: «شرایط جک مناسب نیست و نمی‌دانم او تا چه زمانی در دسترس نخواهد بود.»

پپ گواردیولا هنوز به صعود مطمئن نیست: «درست است که فصل قبل قهرمان شدیم و همچنان مدعی قهرمانی هستیم، اما امیدوارم فردا دوباره به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. ما برای کپنهاگن احترام قائلیم. در فوتبال، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.»

در تیم سابقم قهرمانی راحت‌تر بود

تکرار سه گانه: «تنها هدف ما بردن بازی فرداست. ما فصل گذشته در مورد سه گانه صحبت نمی‌کردیم تا زمانی که آن را به دست آوردیم. الان هم دلیلی برای پرداختن به این قضیه نیست.»

تاکتیک سیتی برای بازی فردا: «بر اساس بازیکنانی که در اختیار دارم و سبک بازی حریف، بهترین تاکتیک را انتحاب می کنم. اینکه پرسینگ بالا باشد یا انتقال توپ سریع. من فکر می‌کنم تیم در انتقال سریع و درست توپ عالی است. بازیکنان بزرگ بلافاصله تصمیم‌های درستی می‌گیرند و به همین دلیل آنها سبک بازی تیم را شکل می‌دهند.»

دشواری تکرار قهرمانی لیگ قهرمانان: «سال به سال سخت‌تر می‌شود چون تیم‌ها بهتر می‌شوند. اکنون قهرمانی سخت‌تر از زمانی است که در بارسلونا بودم. هر عنوان قهرمانی دشوار است، به همین دلیل قهرمانی فصل قبل با سیتی به اندازه اولین قهرمانی‌ام به عنوان بازیکن به یک اندازه برایم ارزشمند بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک