فال انبیای الهی چهارشنبه 16 اسفند 1402 + فیلم


فال انبیای الهی چهارشنبه 16 اسفند 1402 + فیلم

به گزارش رکنا، فال انبیا از فال های جالبی است که تفسیرهای متفاوتی دارد. فال انبیا متولد فروردین حضرت ادریس (ع) ای صاحب فال بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی...

به گزارش رکنا، فال انبیا از فال های جالبی است که تفسیرهای متفاوتی دارد.

فال انبیا متولد فروردین

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی آورد و اگر نزد کسی برای درخواستی می روی و او سخن درشتی بر زبان جاری می کند صلاح است که از رفتن پشیمان شوی؛ چون او به تو آسیب می رساند. گروهی به تو حسد می ورزند و در خیال نابودی تو هستند اما از دست آنها کاری بر نمی آید؛ نترس. سفری در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی. این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. تندخو هستی و زود خشمگین شده و از کوره در می روی. یک زن که تو را بسیار دوست دارد و برای تو روز و شب دعا می کند حرفش را گوش کن. این هفته با هیچ کس گفتگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد. یکی در حق تو بدی می کند. اگر حاجتی داری برآورده خواهد شد و اگر غایبی داری خواهد آمد

فال انبیا متولد اردیبهشت

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور شوند و هر روز عزت یابی. با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری؛ برو که نیک است و نعمت بسیار یابی. هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است؛ به مراد دل برسی. در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیا متولد خرداد

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و از جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یکدل باش. نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود و اگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک است و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هرچه از درگاه خدا طلب کنی به توارزانی دارد ان شاءالله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. ان شاءالله.

فال انبیا متولد تیر

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها شوی. قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شر شان نگه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول باشی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود. تو را چشم زخمی رسیده اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی. روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی ان شاالله .

فال انبیا متولد مرداد

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم ها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیتی که در دل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. در طاعت، دولت یابی و هرچه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و شادمان و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

فال انبیا متولد شهریور

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای، شکر خدای تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و ان شاالله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد؛ با هرکه شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی ان شاءالله.

فال انبیا متولد مهر

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن. بعضی از مردم با تو دشمن اند اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و این را فراموش نکن که حق تعالی آفت ها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است. باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی ان شاالله.

فال انبیا متولد آبان

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای خدا انجام می دهید از شکست در آن هراس نداشته باشید. ممکن است یک زن با شما به نزاع برخیزد؛ اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می شود.

فال انبیا متولد آذر

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر 3 قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی؛ صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاءالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیا متولد دی

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند و از برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی. روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی. از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو شود ان شاالله تعالی.

فال انبیا متولد بهمن

حضرت ایوب (ع)

ای صاحب فال! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری اما عاقبت کار را نمی دانی؛ اگر صبر کنی هر آینه به امیدی که داری می رسی؛ پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوب است و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشوده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد ان شاالله.

فال انبیا متولد اسفند

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز شده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت، سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند، از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند. زنهار؛ راز دل خود را به کسی نگو، شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت می کند اما تو با کسی دشمنی نداری، خاطرت را آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی. روزهای شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است، دل در آرزوی چیزی بسته ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا شوی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان شاالله.


فال انبیای الهی چهارشنبه 16 اسفند 1402 + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک