اگر سهام عدالت دریافت نکرده‌اید؛ بخوانید


اگر سهام عدالت دریافت نکرده‌اید؛ بخوانید

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سهام عدالت در خصوص اقدامات لازم برای مشمولانی که سود سهام عدالت دور‌ه‌های قبل خود را دریافت نکرد‌ه‌اند نکاتی را ارائه کرد.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد، قرار اس در هفته پایانی اسفند سود مرحله دوم سهام عدالت پرداخت و تسویه شود؛ نکته‌ای که وجود دارد، این است که اگر مشمولی سود سهام عدالت دوره اول و مراحل قبل را دریافت نکرده باشد، باید در گام نخست به سامانه سهام عدالت و یا سجام مراجعه کند و در این سامانه‌ها متوجه مشکل خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بعد از متوجه شدن مشکل، مشمول می‌تواند نسبت به اعلام شماره شبای جدید و یا اصلاح آن اقدام کند و در نهایت هم پس از رفع مشکل سود سهام عدالت این دوره و دور‌های قبل را دریافت خواهند کرد.

۲۸ بهمن بود که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: حدود ۱۰۰ هزار نفر آذرماه امسال به دلیل مشکل در شماره شبای معتبر خود نتوانستند سود سهام عدالت دریافت کنند.

بر اساس آمار از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۴۵ نفر حساب بسته داشتند، ۳۲ هزار و ۵۸۷ نفر با مشکل عدم تطابق کد ملی و شماره حساب مواجه بودند. همچنین بر اساس آمار ۹ هزار و ۶۲۵ نفر دارای حساب راکد بودند و بیش از هفت هزار نفر هم شماره حساب غیر فعال داشتند.

اگر سهام عدالت دریافت نکرده‌اید؛ بخوانید

بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، متاسفانه همچنان یک میلیون نفر سهامدار سهام عدالت شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام ثبت نکرده‌اند.

همچنین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تاکید کرد: افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس Sejam.ir، اطلاعات خود را بروز‌رسانی کنند تا شرکت سپرده گذاری مرکزی در اواخر اسفندماه امسال سود این افراد را به حساب آن‌ها واریز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک