هر پیام شخصی با عنوان واریز سود سهام عدالت جعلی است


 هر پیام شخصی با عنوان  واریز سود سهام عدالت جعلی است

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در شرح این خبر گفت: شیادان سایبری با رصد فضای خبری کشور و سوء‌استفاده از نام و اعتبار سامانه سهام عدالت ، با ترفند «واریز یا...

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در شرح این خبر گفت: شیادان سایبری با رصد فضای خبری کشور و سوء‌استفاده از نام و اعتبار سامانه سهام عدالت ، با ترفند «واریز یا ثبت نام سود سهام عدالت به حساب جاماندگان» اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی حاوی لینک‌های آلوده می کنند.

وی افزود: یکی از روشهای کلاهبرداری شیادان سایبری این بوده که وقتی گوشی یک نفر را هک می‌کنند، شماره گوشی و محتویات و مخاطبین در دست هکر قرار می‌گیرد و هکر با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی، تمام مخاطبین آن فرد را اضافه نموده و با خط خود قربانی همان پیامک را ارسال می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در روشی دیگر کلاهبرداران با ارسال پیام حاوی لینک آلوده به شهروندان، آنان را ترغیب به نصب اپلیکیشن بدافزار با عنوان جعلی برنامه سهام عدالت کرده که با نصب این بدافزار، از حساب بانکی و اطلاعات شخصی فرد قربانی سوء استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان تاکید نمود: شهروندان عزیز توجه داشته باشند هر گونه پیامی از طرف هر شخصی حتی آشنایان و بستگان با موضوع پرداخت سود سهام عدالت، جعلی بوده و به هیچ وجه وارد این لینک‌ها نشوند. همچنین برای پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس https:‎//samanese.ir و یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس https:‎//www.sejam.ir مراجعه نمایند.

علی رنجکش


 هر پیام شخصی با عنوان  واریز سود سهام عدالت جعلی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا