پیام امیرحسین ثابتی پس از پیروزی در انتخابات 11 اسفند مجلس


پیام امیرحسین ثابتی پس از پیروزی در انتخابات 11 اسفند مجلس

«بر دو وعده اصلی خود (شفافیت و دیپلماسی اقتصادی) که در ایام تبلیغات پیرامون آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده بودم، وفادار خواهم بود و شروع به کار خود را نیز نه از خرداد ۱۴۰۳ بلکه از لحظه اعلام رسمی نتیجه انتخابات می‌دانم و برای به ثمر رساندن آنها، مشورت‌ها و جلسات تخصصی خود را آغاز کرده ام.»

امیرحسین ثابتی منفرد، منتخب مجلس در انتخابات روز ۱۱ اسفند، با انتشار پیامی در کانال تلگرامی اش نوشت:

۱. هدف اصلی ام از حضور در انتخابات نه پیروزی به هر قیمت، بلکه نشان دادن مدل جدیدی از «سیاست ورزی منطبق با اصول و صداقت با مردم» بود. به همین خاطر بار‌ها اعلام کردم که «شیک باختن را به مبتذل بردن» ترجیح می‌دهم و اولین نامزدی هم بودم که با اعلام شماره حساب، از مردم خواستم تا هر میزان که دوست دارند برای تبلیغاتم کمک کنند و عدد و رقم آن را نیز در پایان به صورت شفاف اعلام کردم؛ لذا فارغ از نتیجه انتخابات، تلاشم بر این است که این رویکرد را در سایر حوزه‌ها نیز ادامه داده و حرکت به سمت «تغییر فرهنگ سیاسی» کشور را تا جای ممکن در عمل نشان دهم. در همین راستا، همانطور که قبل از انتخابات نیز به مدارس و مساجد مختلف رفتم و حضورم در بین مردم مستمر بود، بعد از انتخابات و در طول دوره حضور در مجلس نیز به این رویه ادامه خواهم داد.

۲. بر دو وعده اصلی خود (شفافیت و دیپلماسی اقتصادی) که در ایام تبلیغات پیرامون آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده بودم، وفادار خواهم بود و شروع به کار خود را نیز نه از خرداد ۱۴۰۳ بلکه از لحظه اعلام رسمی نتیجه انتخابات می‌دانم و برای به ثمر رساندن آنها، مشورت‌ها و جلسات تخصصی خود را آغاز کرده ام.

۳. اکنون به عنوان جوان‌ترین منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس دوازدهم بار سنگین تری را نسبت به سایر منتخبان بر دوش خود احساس کنم، زیرا توقع بسیاری از رای دهندگان نیز به همین خاطر بیشتر است؛ لذا صمیمانه از شما می‌خواهم همانطور که در ایام انتخابات به یاری ام آمدید و در معرفی و رای آوری بنده موثر بودید از این به بعد نیز مرا از کمک‌های فکری، مشورتی و... خود محروم نسازید. زیرا نگاهم به مردم فقط محدود به شب انتخابات نیست بلکه معتقدم مشارکت مردم در امور مختلف باید دائمی، مستمر و فراتر از مساله انتخابات باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...