واکنش فدراسیون کشتی به کناره‌گیری حسن یزدانی از المپیک


واکنش فدراسیون کشتی به کناره‌گیری حسن یزدانی از المپیک

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت حسن یزدانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش وقت صبح، حسن یزدانی آبان امسال کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از ۲ روز استراحت از بیمارستان مرخص شد. جراحی کتف یزدانی نگرانی‌ها درباره حضور این قهرمان در المپیک پاریس افزایش داد و حتی برخی باور دارند که المپیک برای عنوان‌دار جهان به پایان رسیده و حتی این روزها اخباری مبنی بر غیبت او در المپیک دست به دست می‌شود هر چند یزدانی و پدرش این موضوع را به کلی رد کرده و اعلام کردند که بعد از ایام عید تمرینات را در اردوی تیم ملی آغاز خواهد کرد تا خط بطلانی بر همه گمانه‌زنی‌ها و شایعات کشیده شود.

سهراب کیهانی در خصوص وضعیت جسمانی قهرمان المپیک گفت: در خصوص وضعیت یزدانی باید سخنگوی فدراسیون در مورد او صحبت کند با این وجود اخباری توام با نگرانی‌ها از سوی برخی رسانه منتشر شده که هیچ‌گونه سندیت ندارد. هفته آینده به اردوی تیم ملی خواهم رفت و با حضور رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وضعیت جسمانی یزدانی را مورد بررسی قرار خواهم داد. وقتی در مورد حسن یزدانی و یک قهرمان جهان و المپیک صحبت می‌کنیم، آنان یک آدم عادی نیستند بلکه خصوصیات بدنی و ذهنی آنان با سایر افراد متفاوت است.

وی بیان کرد: او هم اینک تمرینات خود را به خوبی پشت سرمی‌گذارد، منتهی باید هفته آینده وضعیت جسمانی او را به صورت دقیق بررسی کنم، او به طور قطع به المپیک خواهد رسید.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی همچنین در خصوص کامران قاسم‌پور نیز توضیح داد: قهرمان جهان جراحی فتق خود را به خوبی پشت سرگذاشت، او از این بابت هیچ گونه مشکلی ندارد و تمرینات سبک و هوازی خود را از یک ماه دیگر آغاز خواهد کرد و مشکل او حاد نیست.

کیهانی همچنین در مورد وضعیت آسیب دیدگی قهرمان المپیک نیز گفت: آسیب دیدگی شصت دست محمدرضا گرایی قدیمی و چیز تازه‌ای نیست. با نظارت کادر پزشکی فدراسیون او تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و او نیز مشکلی برای تمرین ندارد.

وی به شیوع بیماری ویروسی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیز توضیح داد: با شیوع این بیماری ویروسی برخی آزادکاران دچار ضعف جسمانی شدند و اردوی تیم ملی چند روز زودتر به پایان رسید تا آنان بتوانند استراحت کنند. البته این بیماری جدی نیست و وضعیت جسمانی آنان بهبود یافت.

کیهانی همچنین در خصوص برنامه‌های خاص فدراسیون برای تغذیه ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی نیز گفت: با هماهنگی فدراسیون، مربی یوگا به کادر فنی تیم‌ها اضافه شد تا بتواند بار روحی و روانی را از تیم ملی دور کند، به طور قطع این رویه اثرات مثبتی برای تیم‌های ملی کشتی خواهد داشت. در جلسه‌ای که با محسن کاوه و حسن رنگرز خواهیم داشت در خصوص برنامه‌های پرفشار پیش از المپیک به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۷۶۲۲
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا