فوری/ رئیس راهداری افزایش قیمت بلیت اتوبوس نوروزی را تکذیب کرد+ جزئیات مهم


فوری/ رئیس راهداری افزایش قیمت بلیت اتوبوس نوروزی را تکذیب کرد+ جزئیات مهم

قیمت بلیت اتوبوس خلاف آنچه در روزهای اخیر مطرح شده بود، تا بدین لحظه افزایشی را تجربه نکرده است

انتشار اخباری درباره قیمت بلیت وسایل نقلیه در این روزها که همه در حال آماده سازی برنامه سفر هستند حسابی سرعت گرفته است و در تازه ترین مورد هم خبری درباره تکذیب افزایش قیمت بلیت اتوبوس های نوروزی امروز مخابره شد.

داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا درباره افزایش ٢۵ درصدی نرخ بلیت اتوبوس برای ایام نوروز گفت: بلیت اتوبوس برای نوروز گران نشده و این افزایش ٢۵ درصدی را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: هر گونه افزایش قیمت در بلیت منوط بر تایید ستاد تنظیم بازار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش بین ٣٠ تا ۴٠ درصد بلیت اتوبوس ارایه شده اما ستاد تنظیم تایید نکرده‌ است.

این در حالیست که چندی پیش براساس این گزارش طبق بررسی های صورت گرفته قیمت بلیت اتوبوس در برخی از مسیرها شرکت های مسافری طی یکی دو ماه گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته اند که آن را اعلام نکرده اند.

همچنین چندی پیش طبق آنچه داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده است، پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جاده‌ای فراهم می‌شود.

به گفته این مقام مسئول؛ ارائه کدملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است.

فوری/ رئیس راهداری افزایش قیمت بلیت اتوبوس نوروزی را تکذیب کرد+ جزئیات مهم

همچنین بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا می‌کنند.

کلیات این موضوعات حکایت از آن دارد که درخواست افزایش قیمت بلیت اتوبوس ارائه شده است و باید در نهایت در آستانه آغاز تعطیلات روزهای نخست سال و همچنین شروع سفرهای نوروزی چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟