کلاهبرداری 75 هزار دلاری در مشهد / پلیس وارد عمل شد


کلاهبرداری 75 هزار دلاری در مشهد / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی ارجاع شکایت قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس...

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در پی ارجاع شکایت قضایی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند توسط فردی ناشناس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که این فرد برای فعالیت اقتصادی در یکی از کشورهای همجوار قصد انتقال ۷۵ هزار دلار از طریق یک صرافی داشته و بواسطه یکی از دوستان سابق به نماینده یک صرافی معرفی شده بود.

وی ادامه داد: مالباخته مبلغ ۷۵ هزار دلار به نماینده صرافی داده و قرار شده بود صرافی کشور مقصد به محض وصول وجه، حواله دریافت را صادر کند که نماینده صرافی به همراه همدستش متواری شده بودند.

نگهبان اضافه کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته در بررسی های اولیه مشخص شد نماینده صرافی و فرد همراه کلاهبردار بودند و با هویت جعلی خود را به مالباخته معرفی کرده بودند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد با انجام تحقیقات میدانی و انجام کار گسترده اطلاعاتی متهمان را در یکی از مناطق بلوار «توس» ردزنی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی ها به جعل هویت و کلاهبرداری ۷۵ هزار دلاری اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.


کلاهبرداری 75 هزار دلاری در مشهد / پلیس وارد عمل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد