رسانه: هیلی قصد دارد از ادامه شرکت در انتخابات کنار بکشد


رسانه: هیلی قصد دارد از ادامه شرکت در انتخابات کنار بکشد

رسانه ها اعلام کردند، نیکی هیلی نماینده دائم سابق آمریکا در سازمان ملل قصد دارد روز چهارشنبه تعلیق شرکت در رقابت های مقدماتی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی را اعلام کند و ممکن است از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بخواهد تا از حمایت هوادارانش استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال به نقل از منابع می نویسد: "نیکی هیلی قصد دارد ورود خود به انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان را طی یک سخنرانی صبح چهارشنبه به حالت تعلیق درآورد. انتظار می رود فرماندار سابق کارولینای جنوبی و نماینده دائم سازمان ملل در حدود ساعت 10 صبح به وقا نحلی بیانیه کوتاهی ارائه کند."
خاطرنشان می شود که هیلی مستقیماً از ترامپ حمایت نخواهد کرد، اما از او می خواهد تا از حمایت رای دهندگانی که از او حمایت کرده اند، استفاده کند.
بر اساس پیش‌بینی‌های رسانه‌های برجسته آمریکایی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در 14 ایالت از 15 ایالت پیروز شد و به برتری مطمئنی نسبت به رقیب اصلی خود هیلی دست یافت. نیکی هیلی فقط در ورمونت برنده شد.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ و نیکی هیلی نماینده دائم سابق سازمان ملل متحد برای نامزدی جمهوری خواهان رقابت می کنند. ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی، آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس، تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی، تاجر ویوک راماسوامی و فرماندار سابق نیوجرسی کریس کریستی قبلاً از رقابت خارج شده اند. جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا نیز اعلام کرد که قصد دارد دوباره از حزب دموکرات انتخاب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج