کرملین: روسیه دیکته دیگر کشورها در مورد نحوه زندگی را متوقف کرده است


کرملین: روسیه دیکته دیگر کشورها در مورد نحوه زندگی را متوقف کرده است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: "روسیه مداخله در زندگی، امور داخلی و سیاست خود را تحمل نخواهد کرد."

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف در جریان ماراتن "دانش، اول" که در WFM-2024 برگزار می شود، گفت: "ما دیگر مداخله در زندگی خود، در امور داخلی و در سیاست خود را تحمل نخواهیم کرد."
وی خاطرنشان کرد که روسیه به سیاست‌های برخی کشورها که نحوه زندگی ما را دیکته می‌کنند، گفت: "کافی است".
پسکوف اضافه کرد: "در اینجا، در میان شما، احتمالاً بچه هایی هستند که از کشورهای دوست ما آمده اند و برخی دیگر متأسفانه چیزها را به نام های غیر دوستانه خود صدا می کنند. کشورهایی هستند که خود را محق می دانند به دیگران دیکته کنند که چگونه زندگی کنند. کشورهایی هستند که خود را مستحق دزدی از کشورهای دیگر می دانند و به آن می گویند همکاری، اما در اصل این همکاری نیست، این استعمار جدید است، پوشش جدید آن است."
به عقیده وی، کشورهایی هستند که می خواهند شیوه زندگی خود را به دولت های دیگر تحمیل کنند، در حالی که شیوه زندگی سایر کشورها و مردم را محکوم می کنند و آن را خلاف آرمان های دموکراسی می دانند.
پسکوف افزود: "ما آن را دوست نداریم و سال ها پیش گفتیم بس است. متأسفانه، کشورهای کمی روی زمین وجود دارند که می‌توانند بگویند "دیگر بس است". کمتر کشوری وجود دارد که واقعاً به خود بگوید: "ما یک کشور مستقل هستیم."
او مطمئن است که این ربطی به ثروت و قدرت کشور ندارد. این موضوع با رمز تاریخی این کشور، با روحیه مردم مرتبط است.
سخنگوی کرملین تاکید کرد: "تعداد کمی از آنها وجود دارد، اما آنها یک تعداد کامل دولت هستند، یک تعداد کامل کشور: کوچک، بزرگ و متوسط، که همچنین می خواهند آنطور که می خواهند زندگی کنند، می خواهند به دیگران احترام بگذارند و می خواهند مطمئن باشند. که آنها نیز شنیده و مورد احترام هستند."
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در منطقه فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. برگزار کننده جشنواره روس مالادیوژ است. اسپوتنیک به عنوان شریک عمومی اطلاعات جشنواره جهانی جوانان 2024 فعالیت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان