واکنش روسیه به مرگ ناوالنی/ او به مرگ طبیعی مرده است!


واکنش روسیه به مرگ ناوالنی/ او به مرگ طبیعی مرده است!

اقتصادنیوز: سرویس اطلاعات خارجی روسیه، درباره مرگ مخالف غرب گرای دولت مسکو اظهار نظر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرویس اطلاعات خارجی روسیه درباره مرگ «الکسی ناوالنی» مخالف غرب گرای دولت روسیه اظهارنظر کرد.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه درباره مرگ ناوالنی اعلام کرد که او به مرگ طبیعی مرده است.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه افزود: متأسفانه انسان یک ویژگی دارد: دیر یا زود زندگی به پایان می رسد، آنها می میرند. ناوالنی به مرگ طبیعی مرد.

خبر مرتبط
مرگ ناوالنی یک اتفاق طبیعی بود/ اظهارات ماکرون درباره اوکراین خطرناک است

اقتصادنیوز : سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه گفت که الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه به مرگ طبیعی در زندان درگذشت. او همچنین صحبت‌های ماکرون درباره حضور سربازان ناتو در اوکراین را خطرناک توصیف کرد.

این نهاد دولتی روسیه درباره نقش و واکنش غرب به مرگ ناوالنی اعلام کرد که واکنش‌های پر سر و صدای غرب به مرگ ناوالنی به نوعی شورش است که کاملاً قابل پیش بینی بود.

خبر مرتبط
قمار غرب روی ناوالنی!/تصویر غیر واقعی آمریکا و اروپا از منتقد پوتین

اقتصادنیوز: با مرگ ناوالنی، زمان آن فرا رسیده که غرب از این ایده که شخصیتی از نوع ماندلا در روسیه ظهور خواهد کرد، فراتر رود. غرب به جای اینکه به یک رهبر منحصر بفرد امیدوار شود، با می بایست رویاروی تهدیدات انحرافی گرایی روسی، و در نهایت تمرکز بر حذف ناسیونالیسم روسی به عنوان یک نیروی سیاسی، یک بار برای همیشه، متمرکز گردد.

ناوالنی، مهمترین مخالف «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ماه گذشته در سن ۴۷ سالگی در زندان درگذشت. طرفداران او مرگ ناوالنی را غیر عادی می دانند، اما کرملین هرگونه دخالت در مرگ او را رد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو