اطلاعیه جدید آزمون استخدامی این افراد خاص + آدرس ثبت نام


اطلاعیه جدید آزمون استخدامی این افراد خاص + آدرس ثبت نام

اطلاعیه اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر منتشر شد.

پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل و همکاری برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

تاکید می‌شود داوطلبان عزیز ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی فرصت تعیین شده انجام داده و به روزهای پایانی موکول ننمایند و نیز جهت جلوگیری از احتمال اشتباه در تکمیل فرآیند ثبت نام و همچنین انتخاب شغل محل‌ها مغایر با خواست خود و شرایط احراز مندرج در دفترچه تا حد امکان از ثبت نام توسط دیگران یا سپردن آن به کافی نت‌ها و...اجتناب نمایند چرا که هر گونه خطا و اشتباه در درج اطلاعات بعد از مهلت ثبت نام قابل اصلاح نبوده و غیر قابل پیگیری و ویرایش است. افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌باشند.

در این آزمون داوطلبان با امکان انتخاب ۵ شغل محل بر اساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت‌های انتخابی و با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده پذیرفته خواهند شد و پذیرش داوطلبان در هر یک از شغل محل‌ها صرفاً بر اساس نمره مکتسبه آنها و در رقابت با سایر داوطلبان ضمن در نظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل‌ها صورت خواهد پذیرفت و جابه‌جایی و تغییر شغل محل‌ها و اولویت‌های انتخاب شده بعد از پایان بازه زمان ثبت نام امکان‌پذیر نمی‌باشد.

یاد آور می‌گردد ملاک اخذ امتیازهای مربوط به حافظین قرآن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و امتیاز متقاضیان در شغل محل‌های با شرایط بومی بر مبنای مندرجات در دفترچه راهنمای آزمون می‌باشد که داوطلبان می‌بایست با مطالعه دقیق شرایط این امتیازات نسبت به بهره‌مندی اقدام نمایند و در صورت عدم اثبات آن در هر مرحله‌ای از فرآیند استخدامی مردود معرفی خواهند شد.

یادآور می‌شود وضعیت بومی برای داوطلبان شرط استخدام نیست و صرفا امتیازی می‌باشد که با جمع نمره مکتسبه از آزمون کتبی، در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان تاثیر پذیر می‌گردد، بنابراین کلیه مشمولان می‌توانند کلیه شغل محل هایی که شرایط احراز آن را دارند با رعایت شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون انتخاب نمایند.

در این آزمون با همکاری شایسته و پسندیده وزارت آموزش و پرورش امکان استخدام برای فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر با مقطع دیپلم مهیا گردیده که لازم است آن دسته از داوطلبین مشمول که مقطع پایین تر از دیپلم دارند برای اخذ دیپلم افتخار جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های شغلی این آزمون به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود مراجعه نمایند.

داوطلبان می‌بایست شرایط احراز مشاغل مندرج در این دفترچه راهنما را در شغل محل مربوطه دارا باشند و نیز با توجه به اینکه در این آزمون رشته تحصیلی ملاک بوده بنابراین داوطلبان استخدام از شرط گرایش تحصیلی صرفاً در این آزمون معاف می‌باشند و در صورتی که رشته تحصیلی داوطلب صرف نظر از گرایش تحصیلی در آگهی استخدامی درج شده باشد داوطلب می‌تواند در آزمون استخدامی ثبت نام نماید. افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در دفترچه راهنمای برای شرکت در این آزمون می‌بایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند ضمن اینکه صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی صادر خواهد شد.

اطلاعیه جدید آزمون استخدامی این افراد خاص + آدرس ثبت نام

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه راهنما و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب می‌باشد و در هر مرحله از مراحل استخدامی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، طبق ضوابط از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود. لذا مکرراً تاکید می‌شود داوطلبان ضمن مطالعه دقیق و کامل محتوای دفترچه راهنمای آزمون، شغل محل‌های خود را به تناسب احراز شرایط مشاغل که در دفترچه آمده است، انتخاب نمایند و حتی الامکان جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطا و اشتباه از ثبت نام توسط دیگران اجتناب نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...