دختر بچه گمشده در شمال تهران پیدا شد


دختر بچه گمشده در شمال تهران پیدا شد

رییس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن کودکی که در شمال تهران گمشده بود، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اعضای یک خانواده اتباع کشور افغانستان با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی از مفقودی دختر ۹ ساله خود خبر دادند و درخواست کمک کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی مشخص شد، کودک گمشده در کوچه محل سکونت خود در حال بازی کردن بوده که ناگهان مفقود و ناپدید شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام نخست، با بازبینی دوربین‌های مداربسته داخل کوچه متوجه شدند، دختربچه ۹ ساله پس از جدا شدن از همبازی‌های خود به طرف خیابان اصلی رفته و دیگر برنگشته است.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان اداره آگاهی در بررسی‌های گسترده پی بردند، فرد مفقود شده پس از چند متر پیاده روی وارد خیابانی شده که دوربین در آنجا وجود نداشته است.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی کمترین زمان ممکن دختر گمشده را در یکی از بهزیستی‌های شمال شهر تهران پیدا کردند و به خانواده خود تحویل دادند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: پرونده فرد مفقود شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان