توقف چند باره خودرو رئیس جمهور در میان انبوه جمعیت استقبال کننده ایذه‌ای


توقف چند باره خودرو رئیس جمهور در میان انبوه جمعیت استقبال کننده ایذه‌ای

مردم ایذه که امروز (جمعه) میزبان رییس جمهور هستند، با حضوری پرشور و گسترده در خیابان‌ها به گرمی و شکوهی خاص از آیت الله رئیسی استقبال کردند، به طوری که خودرو حامل رییس جمهور بار‌ها در میان انبوه جمعیت استقبال کننده متوقف شد.

توقف چند باره خودرو رئیس جمهور در میان انبوه جمعیت استقبال کننده ایذه‌ای

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح امروز (جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی وارد استان خوزستان شد.

مردم خون گرم و مهمان نواز ایذه که از ساعت‌ها قبل در خیابان‌های مسیر حرکت رییس جمهور تا مصلای نماز جمعه برای استقبال از آیت الله رییسی حاضر شده بودند متناسب با سنت بومی و محلی خود از جمله آیین سنتی چوب بازی، ورود مهمان ارجمند خود را گرامی داشتند.

نه تنها خیابان‌های سطح شهر، محوطه مصلای شهر از جمله صحن و حیاط آن مملو از جمعیت مشتاقی است که آمده اند تا عهدی دوباره ببندند با آرمان‌های انقلاب و ثابت کنند که همچنان پای کار انقلاب هستند.

رییس جمهور دقایقی قبل به منظور دیدار و گفتگو با مردم شهرستان ایذه، وارد مصلای این شهر شد.

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهر‌های استان نیز دیدار کند.

بهره برداری رسمی از پروژه بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه» از جمله برنامه‌های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رییس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می‌کنند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان