مدارس مشهد فردا یکشنبه 20 اسفند تعطیل است؟


مدارس مشهد فردا یکشنبه 20 اسفند تعطیل است؟

با وجود بارش در اغلب شهرهای استان رضوی و لغزندگی جاده‌ها، خبری در مورد تعطیلی این مدارس منتشر نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش باران و مه غلیظ صبح امروز، شنبه تردد در جاده‌ها بویژه در نیمه شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

یوسف بنی اسدی افزود: هم اکنون بارش باران سطح جاده‌ها در قوچان، فریمان، باخرز، سرخس، مشهد، تربت جام، مه ولات را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بزرگراه های تربت حیدریه- باغچه، باغچه- نیشابور و آزادراه مشهد- باغچه تحت تاثیر بارشهای لغزنده گزارش شده اند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از ترافیک روان در مسیرهای جاده ای استان خبر داد و بیان داشت: مه غلیظ دید افقی رانندگان در جاده تربت جام- صالح آباد در محدوده کله مل و آزادراه باغچه- مشهد را کاهش داده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، بارش باران که از دیروز در شمال استان آغاز شده، به تدریج و با شدت و ضعف تا روزهای میانی هفته آینده ادامه خواهد داشت همچنین وقوع آبگرفتگی و روان آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

مدارس مشهد فردا یکشنبه 20 اسفند تعطیل است؟

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو