افشای مشخصات گلکسی Book 4 Edge؛ اولین لپ تاپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون X Elite


افشای مشخصات گلکسی Book 4 Edge؛ اولین لپ تاپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون X Elite

به نظر می‌آید سامسونگ تصمیم گرفته اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت را برای رقابت‌ با مک‌بوک‌های اپل روانه بازار کند. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گلکسی Book 4 Edge هستیم. ظاهراً این لپ تاپ به پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده و...

به نظر می‌آید سامسونگ تصمیم گرفته اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت را برای رقابت‌ با مک‌بوک‌های اپل روانه بازار کند. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گلکسی Book 4 Edge هستیم. ظاهراً این لپ تاپ به پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده و با قیمتی در حدود 1800 یورو روانه بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

بر اساس اعلام gizmochina سامسونگ در حال توسعه عضو جدید از لپ‌تاپ‌های قدرتمند خود با نام گلکسی بوک ۴ اج است. این دستگاه را می‌توان اولین لپ تاپ سامسونگ با پردازنده‌ اسنپدراگون ایکس الیت دانست که در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است.

افشای مشخصات گلکسی Book 4 Edge؛ اولین لپ تاپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون X Elite

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قیمت لپ تاپ گلکسی Book 4 Edge در اروپا حدود ۱۸۰۰ یورو خواهد بود که نسبت به مک بوک‌های اپل رقم مناسبی محسوب می‌شود. همچنین پردازنده‌ اسنپدراگون ایکس الیت به کار رفته در لپ‌تاپ سامسونگ به ۱۲ هسته‌ پردازشی مجهز شده است.

این تراشه از هسته‌های مدرن Oryon استفاده می‌کند. استفاده از پردازنده‌ جدید کوالکام موجب شده تا لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۴ اج شارژدهی بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهد. علاوه بر این ممکن است تراشه مورد اشاره با مودم یکپارچه‌ 5G تولید شود.

انتظار می‌رود گلکسی بوک ۴ اج به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نوع SSD مجهز باشد. علاوه بر این شایعه شده که گلکسی بوک ۴ اج احتمالاً تا پایان تیرماه از راه برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی