اتهام وزیر خارجه اسرائیل علیه اردوغان


اتهام وزیر خارجه اسرائیل علیه اردوغان

اقتصادنیوز: زیر خارجه اسرائیل مدعی شد اردوغان در میان «بدترین یهودستیزان در تاریخ» قرار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روز شنبه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل حملات بی امان به غزه که به کشته شدن بیش از 31 هزار نفر و زخمی شدن ۷۲ هزار و ۵۲۴ نفر منجر شد به آدولف هیتلر، رهبر آلمان تشبیه کرد.

خبر مرتبط
نتانیاهو پند اخلاقی اردوغان را نپذیرفت/ اسرائیل به قوانین جنگ پایبند است!!

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل شنبه شب در حالیکه هر روز شمار زیادی از کودکان غزه از گرسنگی و زنان و مردان بی دفاع زیر بمباران کشته می شوند، ادعا کرد : ارتش اسرائیل به قوانین جنگ پایبند هستند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: آنکارا به صورت قاطعانه از رهبری گروه حماس حمایت می‌کند.

وی گفت: حماس عملیات طوفان الاقصی را به راه انداخت و اردوغان از این گروه حمایت کرده است. اردوغان یکی از بزرگترین ظالمان و یهودستیزان در تاریخ است.

خبر مرتبط
خبر خوش اردوغان برای مردم غزه/نام نتانیاهو کنار هیتلر و استالین ثبت شد

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه، نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی و استالین به عنوان «نازی‌های عصر» ثبت کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: ترکیه بزرگترین «حامی تروریسم» در جهان است که این مساله برای این کشور مایه شرمساری است.

اردوغان در سخنرانی استانبول خود گفته بود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسئول جنایت علیه بشریت در غزه است.

وی گفت: نتانیاهو و دولت منفورش نام خود را در کنار هیتلر، موسولینی، استالین، پل پوت، فرانکو و دیگر قاتلان عصر مدرن به فهرست نازی‌های امروز اضافه کرده‌اند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد از مرزهای مدارا فراتر رفته است. اسرائیل عامل ترور است، با حمایت نظامی و دیپلماتیک نامحدود قدرت‌های غربی، سیاست نسل کشی همه جانبه‌ای را علیه برادران و خواهران فلسطینی ما اجرا می‌کند.

اردوغان خاطرنشان کرد که ترکیه تاکنون حدود ۴۰ هزار تن کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه از طریق هوا و دریا ارائه کرده است و از جهان اسلام خواست تا برای پایان دادن به خصومت‌ها تلاش بیشتری انجام دهد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه گفت: اما جهان اسلام تاکنون به وظایف برادرانه خود در قبال فلسطینی‌ها به درستی عمل نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)