این فیلم باعث برکناری مدیرعامل سایپا شد؟ / دریای نیسان آبی دپو شده در ناکجا آباد!


 این فیلم باعث برکناری مدیرعامل سایپا شد؟ / دریای نیسان آبی دپو شده در ناکجا آباد!

به گزارش رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد در یکی از پارکینگ های شرکت خودروسازی سایپا که مکان آن نامعلوم است، هزاران نیسان آبی دپو شده است. فردی که در...

به گزارش رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد در یکی از پارکینگ های شرکت خودروسازی سایپا که مکان آن نامعلوم است، هزاران نیسان آبی دپو شده است.

فردی که در این فیلم صحبت می کند، می گوید: امروز چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402 است و این زمین های ارتش است و وقتی مسافت 2 کیلومتری را طی می کنیم، تماما خودروی نیسان آبی پارک شده است.

وی در ادامه می گوید: این خودروها همه کامل هستند و سایپا نمی تواند بهانه بیاورد که این خودروها کامل نیستند و فقط به این دلیل که قیمت در بازار کاهش نیاید، این خودروها را عرضه نمی کند و بعد می گوید ما ضرر می دهیم، اما بیچاره مردم.

این فرد پس از طی هزار متر می گوید: یا خدا! هرجا را نگاه می کنیم، تماما این خودروها پارک شده است و به نظر می رسد بیش از 20 هزار دستگاه خودرو اینجا پارک باشد و چون زمین به ارتش تعلق دارد و در مکانی بن بست قرار دارد، کسی متوجه نمی شود و ارتش هم فقط اجاره زمین خالی خود را می گیرد.

وی در ادامه گفت: واقعا وحشتناک است. اینجا ته ندارد. ببینید چه خبر است. یا خدا! الله اکبر، هرچه می رویم، تمام نمی شود.

این فرد در آخر می گوید: این فیلم را برای علی آبادی، وزیر صمت ارسال کردم تا بداند در مجموعه خودروسازی سایپا چه خبر است. آقای تیموری که می گویند، انسان بسیار فعال، خوب و پاک دستی است، مدیر همین سایپا است، اما مدیر خوب در این سیستم جایی ندارد.

به گزارش رکنا، شنبه 19 اسفند ماه با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، تیموری از کار برکنار شد و توسلی مهر جایگزین او شد. توسلی‌ مهر پیش از این مدیرعامل ایران خودرو دیزل بود.


 این فیلم باعث برکناری مدیرعامل سایپا شد؟ / دریای نیسان آبی دپو شده در ناکجا آباد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق