ماجرای قتل مشکوک یک مرد معتاد در پارک


ماجرای قتل مشکوک یک مرد معتاد در پارک

مرد معتاد که متهم است فردی را به خاطر پول مواد مخدر کشته است مدعی شد، روز حادثه همراه شخصی دیگر بوده و قتل کار او نیست 22 حوادث 1402/12/22

قتل بر سر مواد مخدر

مرد معتاد که پیشتر به قتل اعتراف کرده‌ بود در جلسه محاکمه که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ادعا کرد با زنی غریبه ارتباط داشته و آن زن می‌تواند شهادت دهد که او مرتکب قتل نشده ‌است.

خانواده مردی میانسال به نام مهران یک سال قبل به پلیس گزارش دادند او گم شده ‌است. خانواده این مرد گفتند: مهران طبق معمول هر روز از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. او با کسی دشمنی نداشت و هیچ مساله مشکوکی برایش اتفاق نیفتاده‌ است.

پسر مهران گفت: من بعد از اینکه نگران پدرم شدم به پارکی که در نزدیکی محل زندگی‌مان است رفتم. مردی معتاد همیشه آنجا می‌نشیند. از او پرسیدم پدرم را دیده ‌است؟ او گفت پدرم امروز به پارک نرفته ‌است. این مساله مشکوک است. پدرم هر روز برای ورزش به پارک می‌رفت.

چند روز بعد پسر مهران دوباره به ماموران مراجعه کرد و گفت اتفاق عجیبی افتاده ‌است. او گفت: مرد معتاد به ما گفته است یک معتاد دیگر پدرم را کشته و جسدش را در فاضلاب انداخته است. او حتی مشخصات لباسی را که پدرم آن روز پوشیده بود داد.

پلیس مرد معتاد به نام سعید را بازداشت کرد و در میان ضد‌و‌نقض‌گویی‌های او متوجه شد احتمالاً همین فرد قاتل است. سعید در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کرد و گفت: مهران را هر روز در پارک می‌دیدم، چون خودم در پارک زندگی می‌کردم. روز حادثه به مهران گفتم به من پول بدهد، چون پولی نداشتم که مواد بخرم. به حرفم توجهی نکرد. با او درگیر شدم و مهران را به قتل رساندم. من با سنگ به سر آن مرد زدم. وقتی روی زمین افتاد، ترسیدم. همان موقع ماشین دوستم را قرض گرفتم و جسد را با ماشین به نزدیکی کانال فاضلاب بردم و رها کردم.

سعید در ادامه به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی، فرزندان مقتول برای قاتل پدرشان درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: من مرتکب قتل نشدم. یک معتاد دیگر این کار را کرد. آن روز من با زنی ارتباط برقرار کردم. آن زن شاهد است. ما به حاشیه شهر رفتیم و مواد کشیدیم. در این مدت هم چند عکس گرفتیم. من می‌توانم آن زن را به دادگاه معرفی کنم تا واقعیت را بگوید.

متهم در پاسخ ای سوال که چرا به قتل اعتراف کرده ‌است گفت: من دیدم مردی معتاد مهران را به قتل رساند و موضوع را به فرزندانش گفتم. آنها علیه من شکایت کردند و من تحت فشار قرار گرفتم و مجبور به اعتراف شدم. در حالی که قتل کار من نیست. فردی که مرتکب قتل شده مهدی نام دارد. بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه