قیمت اقلام اساسی تغییری نداشته است


قیمت اقلام اساسی تغییری نداشته است

مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد گفت: قیمت‌ها طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت اعمال می‌شود.

قیمت اقلام اساسی تغییری نداشته است

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد با بیان اینکه امسال در تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم، گفت: در ۲۰ دی ماه طرحی توسط دستگاه‌های نظارتی به دولت تقدیم شد که طبق آن نگاه تخصصی به حوزه نظارت بر کالاهای اساسی تصویب و منتج به آن شد که نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر توزیع و خرده‌فروشی توسط اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود.

او از آغاز طرح نظارتی اقلام اساسی از ابتدای اسفند خبر داد و گفت: از ابتدای هفته طرح تشدید نظارت بر کالاهای ویژه ماه رمضان را در دستور کار قرار داده‌ایم که شامل حبوبات، برنج، خرما و شکر است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در تمام ایام نوروز و ماه رمضان در خدمت مردم هستیم و ثبت شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

امراللهی با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته است، افزود: طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت ها اعمال می‌شود.

او ادامه داد: حدود ۱۵ هزار فقره بازرسی از ابتدای اسفند انجام شده است که در منشا تامین و مراکز تولیدی انجام و حدود ۱۳۰۰ پرونده تخلف در این ایام ثبت و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در رابطه با افزایش میزان جوجه‌ریزی در کشور گفت: از مهر ماه جوجه‌ریزی‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و مرغ گرم امروز بازار ثمره جوجه‌ریزی بهمن ماه است که بیش از ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در بهمن ماه ثبت شده است، ما ضمن تامین مرغ بازار داخل و ذخایر استراتژیک، صادرات مرغ را در دستور کار داریم./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی