وضعیت شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر


وضعیت شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید. ریزش ۱۳ هزار واحدی بورس در آخرین روز هفته شاخص کل...

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

ریزش ۱۳ هزار واحدی بورس در آخرین روز هفته

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۳ هزار و ۲۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۰۹ واحدی قرار گرفت و هفته را با ریزش به پایان رساند.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ریزش ۳ هزار و ۸۹۸ واحدی به عدد ۷۳۲ هزار و ۴۶ واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۴ همت و ۵۷۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۳۶ هزار و ۷۳۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، شپنا، وغدیر، شبندر، فارس و تاصیکو بیشترین تاثیر بر کاهش و نماد فملی بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با کاهش ۱۲۳ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۸۵۳ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۳۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۹ هزار و ۶۲۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، بپاس، وسپهر، آریان، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر بر کاهش و نماد مادیرا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

رشد ۱۹۲۲ واحدی شاخص کل بورس سه شنبه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه) با ۱۹۲۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۸۵ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن در پایان معاملات امروز با ۱۹۰۹ واحد کاهش به ۷۳۵ هزار و ۹۴۳ واحد و شاخص قیمت نیز با ۱۰۷۴ واحد افت به ۴۱۳ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱۶ میلیارد و ۲۹۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۰۸ هزار معامله و به ارزش ۳۳۰ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای فملی، بملت، خودرو، شستا، وبانک و وتجارت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز هم منفی بود و با ۳۴ واحد کاهش به ۲۴ و هزار و ۹۷۶ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس مالکیت بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۴۴ هزار معامله دست به دست کردند.

نمادهای وسپهر، مادیرا، سامان بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس، آریا، دماوند و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

افزایش ۱۳۳۹ واحدی شاخص کل بورس دوشنبه

شاخص هم‌وزن در معاملات روز جاری با افت ۹۴۶ واحدی به ۷۳۷ هزار و ۸۵۳ واحد و شاخص قیمت با کاهش ۵۳۲ واحدی به ۴۱۵ هزار و ۲۴۰ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس تهران حدود ۱۵ میلیارد و ۸۱۷ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام 415 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به ۱۰۸ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال رسید.

نمادهای خودرو، فملی، شپنا، شتران و تجارت بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد و میدکو بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل بورس تهران گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران امروز روند منفی داشت و با کاهش ۵۳ واحدی به ۲۵ هزار و ۱۱ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در فرابورس بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۷۹ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۸۲ هزار معامله دست به دست کردند.

نمادهای آریا، آریان بپاس و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند و نمادهای وسپهر، خدیزل و شبصیر با بیشترین اثر مثبت مانع از افت بیشتر شاخص فرابورس شدند.

افت 3500 واحدی شاخص بورس امروز یکشنبه

شاخص هم‌وزن در معاملات روز جاری با افت ۹۵۹ واحدی به ۷۳۸ هزار و ۸۱۲ و شاخص قیمت نیز با ۲۵۴ واحد کاهش به ۴۱۶ هزار و ۶۵ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش ۴۷ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال دادوستد شد.

معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۳۳۲ هزار معامله انجام دادند.

نمادهای فولاد، فولاد، فار سو تاپیکو بیشترین اثر منفی و نمادهای وامید، ومعادن، فملی و خودرو بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

امروز در بازار فرابورس ایران به دلیل مشکلات فنی، هیچ معامله ای انجام نشد.

معاون عملیات بازار فرابورس ایران صبح امروز از تلاش برای حل مشکل فرابورس خبر داد اما در نهایت این مشکل حل نشد تا هیچ معامله‌ای در این بازار انجام نشود.

شاخص بورس امروز شنبه 19 اسفند

شاخص کل بازار سرمایه در روزی که هسته معاملاتی فرابورس با اخلال روبرو بود با ریزشی ۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را بر خلاف هفته ی متعادل آغاز کرد. این در حالی است که از همان ساعات ابتدایی، هسته معاملاتی فرابورس با اخلال مواجه بود و تا پایان ساعات معاملات نیز این اخلال رفع نشد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 2 هزار واحدی به 2 میلیون و 163 هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی هزار واحدی به ارتفاع 739 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «مبین» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وپارس»، «شپنا» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «-»، «-» و «-» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اسفند ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 50 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 168 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 0 نماد در محدوده مثبت و 0 نماد در محدوده منفی معامله شدند.


وضعیت شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو