نمایشگر خارجی پرچمدار تاشو سامسونگ بزرگتر می‌شود؟/ عکس


نمایشگر خارجی پرچمدار تاشو سامسونگ بزرگتر می‌شود؟/ عکس

طبق شایعه‌ای عجیب، صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ از نسل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی‌که مدت زیادی تا رونمایی از گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ باقی نمانده است، شایعه‌های مربوط‌به این دو گوشی از گوشه و کنار شنیده می‌شود.

براساس گزارش زومیت، طبق اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، صفحه‌نمایش خارجی گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد بود. براساس این شایعه، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۶ از ۳٫۴ اینچ به ۳٫۹ اینچ افزایش خواهد یافت.

باور چنین چیزی کمی سخت به‌نظر می‌رسد، زیرا رندرهای منتشر شده از جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ از ۳٫۴ اینچی بودن صفحه‌نمایش خارجی آن خبر می‌دهند. از طرفی، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ نسبت‌به گلکسی زد فلیپ ۴ افزایش یافته بود و بعید است که سامسونگ برای دومین سال متوالی دست‌به تغییر اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی بزند.

نمایشگر خارجی پرچمدار تاشو سامسونگ بزرگتر می‌شود؟/ عکس

در ادامه‌ گفته شده است که گلکسی زد فلیپ ۶ به دو دوربین ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس آرمور وظیفه‌ی محافظت از صفحه‌نمایش آن را به‌عهده خواهد داشت، اما استفاده از گوریلا گلس آرمور دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.

از ویژگی‌های محتمل گلکسی زد فلیپ ۶ می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، لولای بهبودیافته، طراحی داخلی بهتر و پشتیبانی نرم‌افزاری هفت ساله اشاره کرد.

قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ هنوز مشخص نشده است، اما بدون شک این دستگاه در بین بهترین گوشی های تاشو بازار قرار خواهد گرفت.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883927

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی