داستان فیلم افعی تهران؛ بازاریابی با تم پرطرفدار تراپی!


داستان فیلم افعی تهران؛ بازاریابی با تم پرطرفدار تراپی!

اگر در اینستاگرام چرخی زده باشید حتما صحنه هایی که سحر دولتشاهی در حال تراپی پیمان معادی است را دیده اید؛ همین تم موجب وایرال شدن این سریال شده است.

وقت صبح- در سالهای اخیر تارپی در ایران بسیار رایج شده و همزمان با افزایش مراجعان به ترارپیست شوخی‌های شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته است.

شوخی‌های مثل «همه مشکلات ریشه در کودکی دارد»، «تراپی نه مررسی خرید می‌کنم»، «تراپی فقط آهنگ شایع» و... اما عاشق تراپیست شدن یکی از رایج ترین شوخی‌هاست.

تیم بازاریابی فیلم افعی تهران هم با استفاده از صحنه‌های تراپی پیمان معادی توسط سحر دولتشاهی توانسته بخش‌هایی از سریال را وایرال و مخاطبان را بیشتر کند.

در اینجا سارا رفتاری حرفه ای دارد و حتی هدیه قبول نمی‌کند اما ظاهرا معادی عاشق او شده و مدام از کلمات دو پهلو استفاده می‌کند.

داستان فیلم افعی تهران

داستان فیلم افعی تهران در مورد یک منتقد و کارگردان سینما به نام آرمان بیانی است که در بین اهالی سینما و تئاتر شناخته شده است.

با وجود علاقه‌ای که به فیلمسازی دارد، تا سن ۵۰ سالگی موفق به ساخت هیچ فیلمی نشده است.

او درگیر پرونده قتلی با نام افعی تهران می‌شود. افعی تهران نامی است که خبرنگاران و رسانه‌ها برای قاتل انتخاب کرده‌اند چرا که قاتل قربانی را اول مسموم می‌کند و سپس نظاره‌گر مرگ او می‌شود.

آرمان نه به خاطر شیوه قتل، بلکه به خاطر دلیل شخصی قاتل پرونده افعی تهران را دنبال می‌کند.

تمام مقتول‌ها سابقه کودک‌آزاری داشتند و از آن‌جایی که آرمان بیانی خودش توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفته، قصد دارد فیلم این قاتل را بسازد.

در ادامه داستان، آرمان با زنی به نام سارا آشنا می‌شود که به دنبال قاتل همسرش است.

سارا معتقد است که قاتل همسرش همان افعی تهران است. آرمان و سارا با همکاری یکدیگر سعی می‌کنند قاتل را پیدا کنند و به راز جنایات او پی ببرند.

کد خبر : ۲۲۸۰۰۶
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید