کنایه سنگین یک اصولگرا به رئیسی: کارکرد رسانه‌ را «ماله‌کشی» می‌داند


کنایه سنگین یک اصولگرا به رئیسی: کارکرد رسانه‌ را «ماله‌کشی» می‌داند

محمد مهاجری نوشت: از فحوای کلام رئیس محترم دولت در دیدار با اهالی رسانه چنین برمی‌آید که کارکرد رسانه را تنها در ماله‌کشی منحصر می‌داند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی‌اش نوشت: عصر پنجشنبه گروهی از اصحاب رسانه با آقای رئیس جمهور دیدار کردند. خبرها حکایت از ان دارد که غیر از یکی دونفر، همه آنهایی که فرصت سخن گفتن یافتند در نقد دولت سیزدهم گفته‌اند. هرچند که زبان بدن آقای رئیس جمهور و همچنین مطالبی که بعدا مطرح می کند، موید این است که گویا اصلا در جلسه حضور نداشته است!آ

آقای رئیسی در مصاحبه ای که در پایان این دیدار می کند می‌گوید انتظارش آن است که رسانه‌ها تیتر بزنند که دولت او خدمتگزار است و تمام همتش گره گشایی از زندگی مردم است و بدنبال تشکیل ایران قوی است!

همچنین در جمع اهالی رسانه اظهار می دارد: "امروز دسته‌بندی صحیح میان رسانه‌ها نه چپ و راست، بلکه بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است"

این ادبیات، جز خودشیفتگی ، آن هم از دولتی که حتی به یک وعده اش عمل نکرده ، معنای دیگری می دهد؟ ایران قوی با دولت سیزدهم؟ امیدآفرینی با این حجم از تورم و گرانی و نارضایتی؟

از فحوای کلام رئیس محترم دولت چنین برمی آید که کارکرد رسانه را تنها در ماله کشی منحصر می داند. مگر همین کار ماله‌کشی توسط انبوه رسانه های دولتی و حامی دولت و نیز صداوسیما با ناشیانه ترین وضع انجام نمی‌گیرد؟پس چرا سرکنگبین صفرا می‌افزاید؟!

منبع : اعتماد
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید