یمن قواعد جدید درگیری را به دشمن تحمیل کرده است


یمن قواعد جدید درگیری را به دشمن تحمیل کرده است

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه نیروهای این کشور قواعد جدید درگیری را به دشمن تحمیل کرده‌اند، تاکید کرد که عملیات در آب‌های منطقه‌ای یمن استمرار خواهد داشت.

یمن قواعد جدید درگیری را به دشمن تحمیل کرده است

به گزارش راهبرد معاصر، محمد العاطفی وزیر دفاع دولت صنعا در یمن اعلام کرد که این کشور قواعد جدید درگیری را به دشمنان خود تحمیل کرده است و آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و تمام کسانی که در پازل آنها بازی می‌کنند، هزینه این درگیری‌ها را خواهند پرداخت.

العاطفی تاکید کرد که عملیات نیروی دریایی یمن علیه کشتی‌های جنگی و تجاری آمریکایی و انگلیسی متوقف نخواهد شد و این عملیات در صورتی که تجاوزهای مشکوک دشمن در آب‌های منطقه‌ای یمن ادامه پیدا کند، استمرار خواهد داشت.

وزیر دفاع یمن جنگ با اشغالگران صهیونیست را فراگیر خواند و تاکید کرد که یمن به محاصره دریایی کشتی‌های صهیونیستی ادامه خواهد داد.

وی اظهار داشت که یمن می‌تواند حق خود را بگیرد و می‌داند چگونه با جامعه جهانی که تنها برای قدرتمندان احترام قائل است، تعامل کند.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تاکنون بارها در جانبداری از رژیم صهیونیستی و در پی عملیات موفق ارتش مسلح یمن علیه کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ و تنگه باب المندب، مناطق مختلف خاک یمن را هدف تجاوزهای خود قرار داده‌اند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک